Érzékenyétés, avagy szemlélet formálás? – tök mindegy: egyikre sincs szükség?Márpedig kell az érzékenyítés!
Hatalmas felháborodást váltott ki a Pesti Srácok oldalán nemrég megjelent, “Elég az érzékenyítésből, hagyjuk élni az embereket!” című cikk. Az írás szerzője a Coca-Cola LMBT-vel kapcsolatos reklámjaira reagált. Szerinte az óriáscégek népnevelőnek hiszek magukat, és legfőképpen a gyerekeket igyekeznek befolyásolni, beleszólnak abba, hogy hogyan gondolkodjunk. A cikk végén pedig kitér arra a szerző, hogy “Tolószékes […]
Hatalmas felháborodást váltott ki a Pesti Srácok oldalán nemrég megjelent, “Elég az érzékenyítésből, hagyjuk élni az embereket!” című cikk.
Az írás szerzője a Coca-Cola LMBT-vel kapcsolatos reklámjaira reagált. Szerinte az óriáscégek népnevelőnek hiszek magukat, és legfőképpen a gyerekeket igyekeznek befolyásolni, beleszólnak abba, hogy hogyan gondolkodjunk.
A cikk végén pedig kitér arra a szerző, hogy
“Tolószékes embereket sem szeretnénk mozgólépcsőnyi meg buszmegállónyi hirdetéseken nézegetni (sőt, a francnak se hiányoznának a mozgólépcsőnyi és buszmegállónyi hirdetések), miközben nem gyűlöljük a mozgássérülteket, nem akarjuk bántani és kirekeszteni őket, sőt, akadálymentesített feljárókat építünk nekik, ahol csak lehet. Arra tanítjuk a gyerekeinket, hogy sajnos vannak, akik ilyen helyzetbe kerültek, és segítünk nekik, ha rászorulnak; nem csúfoljuk ki, nem bántjuk őket. De nem hazudjuk azt magunknak meg másoknak – és főleg nem tömjük a gyerekeink fejét olyan hülyeséggel –, hogy tolószékben élni ugyanolyan természetes, mint két lábon sétálni, és nem rosszabb, csak más.
Hasonló az emberek dühe, amikor már nem tudnak úgy tévézni, sőt, kimenni az utcára, hogy ne zúdítsák a nyakukba az örökös, átkozott érzékenyítést, ugyanakkor nem mernek szólni ellene, mert egyből lehomofóbozzák őket a rendkívül toleráns, nyílt szellemiségű haladó újságírók, politikusok, civil aktivisták és vállalati marketingesek. El a kezekkel a gyerekektől, és el a kezekkel a társadalomtól! Aki nem bír megbirkózni a nemiségével, az a saját életét tegye rendbe mindenki másé helyett!”
Ez az utolsó blokk váltotta ki a népharagot. Herczeg Szonja, a nlc.hu újságírója pedig meg is írta véleményét. A teljes anyag itt olvasható el: https://nlc.hu/ezvan/20190806/coca-cola-reklam-pride-love-is-love-kerekesszekesek/?fbclid=IwAR1fr0N3o_Q1HrhQD9g6979fZbLXajVFznNFn9dTvJl5mKmkNT03Vdriuis
The post Márpedig kell az érzékenyítés! appeared first on Ability Fashion.
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41
Ezeket is olvassa el:
Reklám
Keresés az oldalon
Facebook oldalunk
Mai műsor
Bejelentkezés
Mai napi információk
Időjárás
3°C