Hazai hírességek fogtak össze a vakvezető kutyákért
Idén már ötödik alkalommal fogtak össze hazai hírességek, művészek és sportolók a Dorko-val a vakvezető kutyák képzésének támogatására.
A Loyalty is Royalty kampány 2015-ben indult azzal a nemes céllal, hogy minél több magyarországi látássérült mellé kerülhessen egy hűséges segítőtárs. A Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének Kutyaiskolájánál a várólista nagyon hosszú, sokan akár éveket is várnak vakvezető kutyára hazánkban. Ezért tartotta fontosnak a cég, hogy 2015-ben zászlajára tűzze a várakozási idő csökkentését. A hazai művészek és sportolók közül sokan már a kezdetek óta a Dorko kezdeményezése mellé álltak, így például többek között Harsányi Levente, Fucsovics Márton, Fodor Rajmund, Tápai Szabina, Kucsera Gábor, a Halott Pénz, Kollányi Zsuzsi, Deniz, Dukai Regina több éve aktív részesei a kampánynak. (Forrás: Blikk.hu)
A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41
Ezeket is olvassa el:
A Gépházban kipróbáljuk a nem csak budapestieknek hasznos Budapest Go alkalmazást
Laura és Marcell utazik idén az ICC táborba
Különleges kiadványt készítettek látássérült és halmozott fogyatékossággal élő gyermekek számára
VILÁGOT LÁTUNK ITTHON
Direkt marketing kampány: koldulás vagy hosszú távú biztos bevétel a vakok szövetségének?
Reklám
Keresés az oldalon
Facebook oldalunk
Mai műsor
Bejelentkezés
Mai napi információk
Időjárás


33°C
Vélemény, hozzászólás?