A FFRISS IRÁNT MÁR VIDÉKEN IS NAGY AZ ÉRDEKLŐDÉS
A Fogyatékos Fiatalok Re/Integrációját Segítő Szolgálat Hatvanban egyeztetett a helyi közoktatási intézmények vezetőivel. A sikerekről az alábbi sorokban tudósítnak.
„A nagy sikerre való tekintettel iskolai érzékenyítő programunkat kiterjesztettük Hatvan város általános és középiskoláira is. Az intézményekbe kolleganőnk révén jutottunk be, aki jelenleg is Hatvanban él. A kapcsolatfelvétel a megcélzott helyszínekkel telefonon történt. A meg beszegetés során időpontot egyeztettünk az iskolák vezetőivel, egy személyes találkozóra. Megkeresésünket az érintett vezetők örömmel fogadták, és nyitottak voltak kezdeményezésünkre. Miután megismerték programunk tematikáját, valamint az erről elkészített írásos anyagot, kivétel nélkül igényt tartottak az általunk felajánlott lehetőségre. A Szent István Általános Iskola, Kossuth Lajos Általános Iskola, Kodály Zoltán Általános Iskola, 5. Sz. Általános Iskola, Széchenyi István Közgazdasági és Informatikai Szakközépiskola, Bajza József Gimnázium és Szakközépiskola Gróf Batthyány Lajos Alapítványi Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola Grassalkovich Antal Gyakorlatközpontú Szakiskola és Szakközépiskola Damjanich János Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium esetében már konkrét időpontban is megállapodtunk, ahol sportnap, tolerancia nap, keretében fogjuk lebonyolítani a rendezvényt. A többi iskolában pedig osztályfőnöki órákon mutatjuk be az érzékenyítés főbb szempontjait az összes évfolyam számára.”
A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41
Reklám
Keresés az oldalon
Facebook oldalunk
Mai műsor
Bejelentkezés
Mai napi információk
Időjárás
3°C
Vélemény, hozzászólás?