Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Lord - Nincs bocsánat
55
hallgató

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

iOS alkalmazás (Iphone-ra) (Készítette: Ócsvári Áron)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 13 – 2020. április 6.

- 2020. április 7. 9:36 - 2256 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

A koronavírus egy vírusfajta,
ami betegséget okoz.
A betegség,
amit a koronavírus okoz,
hasonlít az influenzára
és tüdőgyulladást okozhat.
Eddig ezt a vírust nem ismertük.
beteg_emberekBővebben a koronavírusról itt olvashatsz:
https://efoesz.hu/egyeb/koronavirus-konnyen-ertheto-tajekoztato/

Jelenleg
Magyarországon
több,
mint 700
igazoltan koronavírusos
emberről tudunk.
Egyre több emberről fog kiderülni,
hogy koronavírusos.
ripVárható,
hogy egyre több emberről fog kiderülni,
hogy koronavírusos.
Valószínűleg
sokan vannak olyanok is,
akik elkapták a vírust,
de nem tudjuk róluk.
Sajnos több lett az elhunytak száma is:
már 38 ember halt bele a koronavírusba.

A legtöbb fertőzés
a fővárosban
terkepBudapesten,
és Pest megyében van.
Minden megyében van
fertőzött ember.

Fontos tudni,
hogy a koronavírusnak
nem mindig vannak tünetei.
Van,
aki jól érzi magát,
mégis fertőző.
Ezért fontos,
hogy aki teheti
kiralynomaradjon otthon!
Ezzel megállíthatjuk
a koronavírus terjedését.

18 év után először
beszédet mondott
az angol királynő.
Arról beszélt,
hogy aki teheti,
maradjon otthon.

Te is segíts másokon!
Maradj otthon!
eü_dolgozokCsak akkor menj ki a lakásból,
ha nagyon fontos dolgod van!
Kilenc és dél közt
csak akkor menj ügyeket intézni,
ha elmúltál 65 éves!

Így segíthetsz megállítani a vírus terjedését.

A királynő beszédében
azt is elmondta,
hogy köszöni
az egészségügyi dolgozók munkáját.
Ők nem tehetik meg,
orban_viktorhogy otthon maradnak.
Nekik muszáj dolgozniuk,
hogy segítsenek az embereken.

Magyarország Kormánya
is hálás az egészségügyi dolgozóknak.
Orbán Viktor
Magyarország miniszterelnöke
500 ezer forint jutalmat ad
az egészségügyi dolgozóknak,
még ebben az évben.
Így köszöni meg nekik
taps_2a sok munkát
ebben a nehéz helyzetben

Te is megköszönheted
az egészségügyi dolgozóknak
a kemény munkát.
Minden este
8 órakor
állj ki
az erkélyre,
vagy állj oda
az ablakhoz,
tapsés tapsolj!
Az emberek Magyarországon
így köszönik meg
az egészségügyi dolgozók munkáját.

Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Az első és legfontosabb,
hogy maradj otthon!
maradj otthon
Akkor is megfertőzhetsz másokat
amikor nincsenek tüneteid!
Gyakran moss kezet!
Fertőtlenítsd a kezed!
Ne adj puszit!
Ne ölelj meg másokat!
Ha betegnek érzed magad,
ne menj orvoshoz!
Inkább telefonálj a segítődnek
vagy a háziorvosodnak.
Így megállíthatjuk
a vírus terjedését.
Friss hírekért,
információért
figyeld a híreket,
és a kormány oldalát,
www.koronavirus.gov.hu-t.



A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük, azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása).
Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!


Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

 

Vakrepülés Színtársulat

Kultúrtanya Közösségi tér

Online rádió

Alko-soft Hobby Rádió - MyOnlineRadio.hu

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

  • 6:00: Jóreggelt! - reggeli információs műsor két órában.
  • 9:00: - film és zene (filmajánló műsor)
    Hallottál egy filmről, de nem tudod eldönteni, hogy megéri-e megnézni? Tetszik egy film betétdala, de a filmet nem ismered? Akkor jó helyen jársz! Egy órában bemutatunk egy filmet és az abban hallható zenéket. Movie and Music - a Hobby Rádióban.
  • 10:00: Coctail - Érdekes témák, érdekes emberek - magazin műsor - két órán keresztül
  • 12:00: Déli hírösszefoglaló -
  • 13:00: Délután - Benne: interjúk, riportok, tudósítások kulturális, szociális és közéleti eseményekről.
  • 14:00: Zamat - finom falatok a konyhában (két órán keresztül)
  • 16:00: Retikül - női magazin sok csajos hírrel és kevés focival
  • 17:00: Nagy generáció - Mindenki, aki a 70-es és 80-as években formálta a zenei világot (retró műsor a legnagyobbakkal)
  • 18:00: Esti hírösszefoglaló - Benne: a nap idézete, névnap köszöntő, évforduló naptár, sport.
  • 19:00: Vers, esti mese, kabaré, a nap érdekessége (riport, interjú, tudósítás) -
  • 21:00: - film és zene (filmajánló műsor)
    Hallottál egy filmről, de nem tudod eldönteni, hogy megéri-e megnézni? Tetszik egy film betétdala, de a filmet nem ismered? Akkor jó helyen jársz! Egy órában bemutatunk egy filmet és az abban hallható zenéket.
  • 22:00: Coctail - Érdekes témák, érdekes emberek - magazin műsor - két órán keresztül

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2026. augusztus 26. szerda, Izsó napja van.
Az év 35. hete és 238. napja.
Holnap Gáspár napja lesz.

1204. Imre király életerejét mindinkább fogyni érezvén, ezért kisfiát Lászlót a kalocsai érsek által megkoronáztatta. Azután öccsét Endrét a börtönből az udvarhoz vezettette, s fia gyámjává és az ország kormányzójává nevezte ki.


1707.A labancok, úgy, mint a kurucok égetéssel viselnek háborút. Mivel Rabutin utjában Erdély felé Szombathelyt, Pápát és Tatát fölégette, Bottyán János visszatorlásul tizennyolc ausztriai falut és várost hamvasztott el.


Tóth Bálint: Augusztusi este

A rózsa lábujjhegyre áll,
tárt pillákkal nézi a holdat.
Alszik fészkén a jégmadár,
fenyőn feketerigók szólnak,
s egyenként elhallgatnak ők is,
elszunnyadnak a tág mezők is,
hangolnak tücskök, pengetik,
felcsap a fülemüle-trilla,
s egy tündér csillagkönnyeit
az ég kék kötényébe sírja.

Időjárás

2026-08-26, 11:57
Clear sky
NNE
Clear sky
27°C
2.1 m/s
Apparent: 24°C
Nyomás: 1013 mb
Páratartalom: 39%
Szél: 2.1 m/s NNE
Széllökések: 7.9 m/s
UV-Index: 0
Rövid leírás: 0mm /10% / Rain
Napfelkelte: 05:54
 

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


négy szorozva kilenc = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 330

A Kultúrtanya programajánlója

A rádiónkat is üzemeltető Net-média Alapítvány által üzemeltetett Kultúrtanya – integrált közösségi tér programjaiból ajánlunk!

Kultúrtanya

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com