Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

- Program ajánló
56
hallgató

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

iOS alkalmazás (Iphone-ra) (Készítette: Ócsvári Áron)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 21 – 2020. április 20.

- 2020. április 21. 8:46 - 2174 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

A koronavírus egy vírusfajta,
ami betegséget okoz.
A betegség,
amit a koronavírus okoz,
hasonlít az influenzára
és tüdőgyulladást okozhat.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz:
https://efoesz.hu/egyeb/koronavirus-konnyen-ertheto-tajekoztato/

adatok_0420Jelenleg
Magyarországon
1984
koronavírusosemberről tudunk.
Egyre több emberről fog kiderülni,
hogy koronavírusos.
Valószínűleg
sokan vannak olyanok is,
akik elkapták a vírust,
de nem tudjuk róluk.
Sajnos több lett az elhunytak száma is:
már 199 ember halt bele a koronavírusba.

Szerencsére
jó hírek is vannak.
Már 267 ember gyógyult meg
a koronavírus fertőzésből.

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.

korona_govItt meg lehet nézni azt is,
hogy Magyarországon
melyik megyében
hányan fertőződtek meg.

Tegnap
Orbán Viktor azt mondta,
orban_viktor_hogy a koronavírus járvány csúcsa
május 3-ra várható.
Ez azt jelenti,
hogy május 3-tólegy ideig
minden nap
magas lesz a fertőzöttek száma,
utána kezdhet el csökkenni.
Más országokban úgy tapasztalták,
hogy ez az időszak
nagyjából két hétig tart.

Utána valószínűleg
elkezd csökkenni
szabalyok_betartasaa koronavírussal fertőzött emberek száma.
Ezt biztosan
nem lehet előre megmondani.
Csak akkor fog csökkenni
a koronavírussal fertőzött betegek száma,
ha mindenki betartja a szabályokat.

Több külföldi országban
túl vannak már a csúcson.
Ilyen ország például
Dél-Korea.
Dél-Koreában már
dél_koreafebruár végén
tetőzött a koronavírus járvány.
De a korlátozásokat még nem oldották fel.
Figyelik a fertőzöttek a számát.
Ahogy már írtuk,
a fertőzöttek száma
csak akkor fog tovább csökkenni,
ha mindenki betartja
a szabályokat.

Magyarországon is
akkor lesz
Viral disease prevention concept. Young woman in a medical proteegyre kevesebb fertőzött ember,
ha betartjuk a szabályokat.

Ne feledd,
hogyMagyarországon jelenleg
kijárási korlátozás van.
Maradj otthon!
Csak akkor menj ki a lakásból,
ha nagyon fontos dolgod van!
Reggel kilenc és dél közt
csak akkor menj ügyeket intézni,
ha elmúltál 65 éves!
info_2Figyeljünk egymásra!
Segítsük egymást!

Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Az első és legfontosabb,
hogy maradj otthon!
Akkor is megfertőzhetsz másokat
amikor nincsenek tüneteid!
maradj otthonGyakran moss kezet!
Fertőtlenítsd a kezed!
Ne adj puszit!
Ne ölelj meg másokat!
Ha betegnek érzed magad,
ne menj orvoshoz!
Inkább telefonálj a segítődnek
vagy a háziorvosodnak.
Így megállíthatjuk
a vírus terjedését.
Friss hírekért,
információért
figyeld a híreket,
és a kormány oldalát,
www.koronavirus.gov.hu-t.



A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük, azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása).
Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!


Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

 

Vakrepülés Színtársulat

Kultúrtanya Közösségi tér

Online rádió

Alko-soft Hobby Rádió - MyOnlineRadio.hu

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2026. augusztus 16. vasárnap, Ábrahám napja van.
Az év 33. hete és 228. napja.
Holnap Jácint napja lesz.

1784. Az első egyetemes népszámlálás Magyarországon. A császár rendelete szerint a népszámlálást és házszámozást katonai közegek hajtották végre.


1952. A kormány tiltakozó jegyzéket nyújt át a budapesti jugoszláv követségnek a letenyei Mura-híd felrobbantása.


Juhász Ferenc / 1928. aug.16. - /

Rezi bordal

"...Mulandóság? Fene bánja!
Csak így szép az élet, hát ma
éljed napjaid.

Ne sírj ifjúság múlásán,
zúgó idő szárnyalásán,
borod mellett hallgasd: szárnya csattog és süvít.

Időjárás

2026-08-16, 06:38
Clear sky
SSE
Clear sky
24°C
2.3 m/s
Apparent: 26°C
Nyomás: 1016 mb
Páratartalom: 29%
Szél: 2.3 m/s SSE
Széllökések: 8.8 m/s
UV-Index: 0
Rövid leírás: 0mm /0% / Rain
Napfelkelte: 05:41
 

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


kettő mínusz három = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 330

A Kultúrtanya programajánlója

A rádiónkat is üzemeltető Net-média Alapítvány által üzemeltetett Kultúrtanya – integrált közösségi tér programjaiból ajánlunk!

Kultúrtanya

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com