Könnyen érthető cikk a koronavírusról 27 – 2020. április 28.
Az ÉFOÉSZ. összeállítása
Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.Jelenleg Magyarországon
2649 koronavírusos emberről tudunk.
Már 291 ember halt bele a koronavírusba
és már 516 ember gyógyult meg
a fertőzésből.
Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
a https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.
Friss hírek
Hétfőtől Budapesten
sok helyen kötelező maszkot viselni.
Vannak olyan helyek is,
ahol kérik,
hogy viseljünk maszkot.
Például a postán
és a gyógyszertárakban.
Több olyan ország is van,
ahol az utcára is csak maszkban lehet kimenni.
Magyarország más településeken is
változtak a szabályok.
Például Miskolcon is
csak maszkban lehet utazni
a tömegközlekedésen.
Mindig figyeld a híreket,
hogy tudd,
a te lakhelyeden
milyen szabályok vannak!
Miért fontos a maszk viselés?
A koronavírus
az ember orrából
és szájából származó
apró cseppeken keresztül terjed.
Az arc eltakarása abban segít,
hogy a koronavírus ne terjedjen tovább.
Ha nincs maszkod,
akkor az is jó,
ha eltakarod a szádat
és az orrodat egy sállal.
Otthon is készíthetsz
magadnak maszkot.
Mire figyelj, amikor maszkot hordasz?
Müller Cecília
Magyarország tisztifőorvosa
tegnap azt mondta,
hogy ezekre figyelj,
amikor maszkot hordasz:
– a maszk felvétele
és levétele előtt
moss alaposan kezet,
– amikor maszk van rajtad,
ne nyúlj az arcodhoz
– a maszk takarja el
az orrodat és a szádat is,
– a maszk legyen szorosan az arcodon,
– a felrakás után ne nyúlj az arcodhoz.

Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?Hordj maszkot!
Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.
A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük, azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása).
Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41
Ezeket is olvassa el:
Legfelülre üzent az ombudsman: mértéket kellene tartani
Csak most jön a neheze!
Megnőnek a dobozok
"Max a barátom és a lelki társam"
Kovács Ágnes, a MEOSZ elnöke szakértőként segíti az Országgyűlés Népjóléti bizottságának munkáját
Az egyesületek működésére vonatkozó eltérő szabályok veszélyhelyzet idején
Reklám
Keresés az oldalon
Facebook oldalunk
Mai műsor
Bejelentkezés
Mai napi információk
Időjárás
27°C




Mit tegyek,


