Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Nekem 90 - Zenék a 90-es évekb*l
58
hallgató

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

iOS alkalmazás (Iphone-ra) (Készítette: Ócsvári Áron)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 30 – 2020. május 04.

- 2020. május 5. 7:23 - 1604 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
3035 koronavírusos emberről tudunk.
Már 351 ember halt bele a koronavírusba
és már 630 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0504_2

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


Friss hírekmegyek

A vidéki városokban
lazítottak a szabályokon.
Már nincsen kijárási korlátozás.
Fontos tudni,
hogy ettől még nincs vége
a koronavírus járványnak.
A kormány célja,
hogy lassan,fokozatosan
terasz_strandújraindítsák az életet.

Mától a vidéki városokban:
– az üzleteknek nem kell bezárniuk délután 3 órakor
– megnyithatnak az éttermek,
kávézók teraszai,
kerthelyiségei
– kinyithatnak a szabadtéri strandok
– az emberek elhagyhatják az otthonukat
nyomós indok nélkül is
– az orvosok,
fogaszat_idosfogorvosok ismét ellátnak mindenkit,
nem csak a sürgős eseteket

Reggel kilenc és dél közt
vásárolni
továbbra is csak
65 év feletti emberek mehetnek.

Budapesten
és Pest megyében
továbbra is kijárási korlátozás lesz.
üres_varosEnnek az az oka,
hogy a fővárosban
és a környékén
nagyon sok ember él.
Itt a legmagasabb
a koronavírussal fertőzött emberek
száma is.

A kijárási korlátozás azt jelenti,
hogy az otthonát mindenki
csak akkor hagyhatja el,
boltha erre nyomós oka van.
Ilyen ok lehet például:
– amikor boltba kell menni
– amikor orvoshoz kell menni
– kutya sétáltatás.

Budapesten
és Pest megyében
továbbra is délután 3 órakor zárnak be
a boltok,
dohányboltok.
nyitva_infoCsak az élelmiszerboltok maradhatnak nyitva tovább.
Reggel kilenc és dél közt
csak a 65 év feletti emberek mehetnek
vásárolni.
A boltokban
és a tömegközlekedési eszközökön
kötelező a szájmaszk használata.
A mai napon
elkezdődött érettségi időszak.

Ma magyar nyelv
erettsegi_0504és irodalom tantárgyból
tesznek írásbeli vizsgát
a diákok.
Az érettségi megtartása is
szigorú szabályok mellett folyik:
– egy tanteremben maximum 11 diák ül,
egymástól minimum másfél méterre
– a tantermen kívül kötelező a szájmaszk használata
– folyamatosan szellőztetnek a termekben.

Májustól
kutatas_ossznégy magyar egyetem
kezdte el kutatni
a koronavírus terjedését.
Az egész országot vizsgálni fogják.
Azt kutatják,
hogy hány ember kapta el a koronavírust.
Ez azért érdekes,
mert a koronavírussal fertőzött emberek száma
valószínűleg sokkal magasabb,
mint amennyi betegről tudunk.
koronavirus_teszt_2Ennek az az oka,
hogy vannak emberek,
akiknél a koronavírus
nem okoz tüneteket.
Ők is fertőznek,
de nem érzik magukat betegnek.

A vizsgálatba
az ország különböző pontjairól
14 évnél idősebb embereket
fognak meghívni.
koronavirus_teszt_0504Őket telefonon értesítik
május 14-ig.
Akik meghívást kapnak,
azokon elvégzik
a koronavírus tesztet.
Ez nem fájdalmas,
inkább csak kellemetlen érzés.
A vizsgálatban nem kötelező részt venni,
de aki elmegy,
nagyon sokat segíthet abban,
hogy a kutatás sikeres legyen.


info_vége_0424Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.



A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük, azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása).
Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!


Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

 

Vakrepülés Színtársulat

Kultúrtanya Közösségi tér

Online rádió

Alko-soft Hobby Rádió - MyOnlineRadio.hu

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2026. augusztus 14. péntek, Marcell napja van.
Az év 33. hete és 226. napja.
Holnap Mária napja lesz.

1356. A lovagiasság szép példája. Delfino választatott meg Velence hercegévé, aki Trevizo parancsnoka volt., ezen erődöt pedig a magyarok ostromolták. A velencei tanács megkérte Nagy Lajost, engedje meg, hogy Delfino Tervizóból kijöhessen és a magyar táboron át Velencébe mehessen a kormány átvételére. A lovagias jellemű király e kívánságnak, bár érdekébe ütközött helyt adott.


1849. Déva vára lőpor fellobbanás következtében légberöpült, és itt 114 honvéd veszté életét.


Simai Mihály / 1935. aug. 14. - /

Álmok huszára

"álomlovak szivárványréteken
dobognak boldogan és kényesen
robognak szabadon és féktelen
sziporkás nyárban robognak velem..."

Időjárás

2026-08-14, 17:57
Clear sky
N
Clear sky
32°C
1.4 m/s
Apparent: 22°C
Nyomás: 1024 mb
Páratartalom: 27%
Szél: 1.4 m/s N
Széllökések: 6.6 m/s
UV-Index: 0
Rövid leírás: 0mm /0% / Rain
Napfelkelte: 05:38
 

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


hét plusz egy = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 330

A Kultúrtanya programajánlója

A rádiónkat is üzemeltető Net-média Alapítvány által üzemeltetett Kultúrtanya – integrált közösségi tér programjaiból ajánlunk!

Kultúrtanya

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com