Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

Android-os alkalmazás (Készítette: Benkő Dániel)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


Vendéghang - a HELMA beszélgetős műsora. Szerzők és könyveik.
25
hallgató

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 33 – 2020. május 07.

- 2020. május 8. 9:10 - 374 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
3150 koronavírusos emberről tudunk.
Már 383 ember halt bele a koronavírusba
és már 801 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0507

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


csökkeno_szamFriss hírek

Tegnap
Müller Cecília
az országos tisztifőorvos
azt mondta,
hogy az országban
már két napja csökken
az aktív fertőzöttek száma.
Ez azt jelenti,
nyaralashogy azok száma csökkent,
akik éppen most fertőzöttek.

Sokakat érdekel,
hogy vajon nyáron
milyen lesz az élet Magyarországon.
Tudnak-e táborozni a gyerekek?
Tudunk-e nyaralni menni
itthon vagy külföldön?
Elmehetünk-e a Balatonhoz?

bizonytalanElőre ez még nem látható,
biztosan csak később fogjuk látni.
Most az a legfontosabb,
hogy a járvány lelassuljon.
Akkor már nem
kockázatos elutazni.

Mégis vannak jó hírek!
Például múlt héten
újra elindult néhány repülőjárat
Magyarországon.
repülőAz első járatok Németországba közlekedtek.
Egyelőre kevés járat indul
és az utasoknak szigorú szabályokat kell betartani.
Például várakozás közben
tartani kell egymás között
a másfél méteres távolságot.
Aki külföldről jön haza,
az továbbra is két hét
hatósági karanténba kerül.
Ez azt jelenti,
otthon_maradhogy két hétig kötelező otthon maradnia
és ellenőrzik,
hogy ezt betartja-e.

Görögország tegnap bejelentette,
hogy júliustól
mehetnek oda nyaralni az emberek.
Szlovéniában már jövő héten
kinyithatnak a kisebb szálláshelyek,
júniustól pedig a nagyobbak is.
Horvátország is készül már a nyári nyaralókra.

hatarAzt még nem tudjuk,
hogy idén nyáron nyitva lesznek-e
Magyarországon a határok,
és el tudunk-e menni
például Horvátországba.
Az biztos,
hogy a Balatonon
a vendéglátóhelyek
már készülnek a nyári szezonra.
Egyelőre ott is sok helyen vannak
balatonkorlátozások
és csak később fogjuk meglátni,
hogy az országon belül
hogyan tudunk majd utazni és nyaralni.
Egészen biztosan lesznek szabályok
a turistáknak,
hogy biztonságosan tudjanak nyaralni.

Fontos tudni, hogy egyelőre
nem mindenki utazhat az országon belül.
Ne feledd, hogy hétfőtől
varos_videkvidéken
valamint Pest  megyében és Budapesten
mások a kijárási szabályok.
Például a Budapesti és Pest megyében élő emberek
nem mehetnek le vidékre.

Ezen a linken megnézheted,
hogy pontosan hol
milyen szabályok vannak az országban:
KARANTÉN SZABÁLYOK

erettsegi

A mai napon
szigorú szabályok betartása mellett
angol nyelvből
írnak érettségi vizsgát
a végzős diákok.


Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

info_vége_0424Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

MVGYOSZ. székházának felújítása

Online rádió

Erikkancs - a digitális újságos

Alko-soft

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2022. július 1. péntek, Tihamér, Annamária napja van.
Ma van a(z) A Magyar egészségügy napja, építészek napja.
Az év 26. hete és 182. napja.
Holnap Ottó napja lesz.

1697. Zemplén megyei zendülés. A sárospataki kapitány, ki az újhelyi vásárra menő néptől vámot zsarolt, július 1-én 17 közlegénnyel együtt agyonveretett. A következő éjjel a nép Tokaj és Patak várakat elfoglalta.


1836. A "Törvényhatósági Tudósítások" keletkezése. Kossuth Lajos megindította írott és írva sokszorosított tudósításait a megyei közgyűlések tárgyalásairól.


1969. Budapesten megkezdődik a villamosok és az autóbuszok kalauz nélküli járatása.


Gulyás Pál: A méhekhez

Süt a szép Nap, szép virágot
nyit a boldog július,
most születnek a villámok,
ott, ahol az ég borús.
Kicsi méhek, ti a füvek
halkan zörgő fiai,
legyetek a nyárhoz hűek,
ajtajához hajlani!..."

BKK Információk

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


egy mínusz kettő = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 312
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com