Könnyen érthető cikk a koronavírusról 34 – 2020. május 08.
Az ÉFOÉSZ. összeállítása
Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.Jelenleg Magyarországon
3178 koronavírusos emberről tudunk.
Már 392 ember halt bele a koronavírusba
és már 865 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
a https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.
Friss hírek
Mi is írtunk már róla,
hogy négy magyar egyetem
elkezdte kutatni a koronavírust.
Azért,
hogy jobban lássák,
hányan kapták már el
a koronavírus fertőzést,
koronavírus tesztet végeznek az embereken.
Az országból sok embert
választottak ki,
és hívtak be
önkéntes koronavírustesztre.
Szerencsére sokan elmentek.
Így a kutatóknak könnyebb
vizsgálni a koronavírus járvány terjedését.
Az egyetemek kérik,
hogy mindenki vegyen részt a vizsgálaton,
akit behívnak.
Sok bíztató hírről is beszámolhatunk.
Gulyás Gergely
miniszterelnökséget vezető miniszter
arról beszélt tegnap,
hogy a budapestiek
és a Pest megyeiek is
elmehetnek vidéki házaikba.
Nincs lezárás Pest megye
és a többi megye közt.
Csak úgy mehetnek az emberek vidékre,
ha betartják a szabályokat:
– boltban,
vagy zárt helyeken kötelező a maszk viselése
– az embereknek egymás közt tartani kell
a másfél méteres távolságot
A jelenlegi szabályok
május 18-ig
biztosan érvényesek maradnak.
A kormány jövő héten
átnézi,
hogy ezek a szabályok
működtek-e.
Amikor a veszélyhelyzet elmúlik,
elindulhat a belföldi turizmus.
Ez azt jelenti,
hogy Magyarországon belül
az emberek mehetnek nyaralni.
Ez várhatóan júniustól lesz.
Jövő héten azt is megbeszéli a kormány,
hogy megtartsák-e a nyári táborokat.
Ez nagyon sok családot érint.
Sok gyerek menne nyáron táborozni,
ha lehet.
A mai napon
szigorú szabályok betartása mellett
német nyelvből írtak
érettségi vizsgát
a végzős diákok.
Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?Hordj maszkot!
Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.
A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük, azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása).
Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41
Ezeket is olvassa el:
Palkovics: mérföldkő a magyarországi szakképzés történetében a szeptemberben induló tanév
A kormánynak fontos a fogyatékos emberek életminőségének javítása
Mérföldkő: az első műszíves fiatal hagyhatta el az Országos Kardiológiai Intézet Gyermekszív Központ...
Csúszik a metrófelújítás: később kezdik el
Egyre többen választják a Református Hittudományi Egyetem pedagógusi képzését
Fogyatékos jogok vagy fogyatékos emberek jogai?
Reklám
Keresés az oldalon
Facebook oldalunk
Mai műsor
Bejelentkezés
Mai napi információk
Időjárás
25°C



Friss hírekért és információkért


