Könnyen érthető cikk a koronavírusról 36 – 2020. május 12.
Az ÉFOÉSZ. összeállítása
Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.Jelenleg Magyarországon
3313 koronavírusos emberről tudunk.
Már 425 ember halt bele a koronavírusba
és már 1007 ember gyógyult meg
a fertőzésből.
Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
a https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.
Friss hírek
A legfrissebb magyarországi adatokból
az látszik,
hogy csökken
az aktív fertőzések száma.
Ez azt jelenti,
hogy csökken azoknak a száma,
akik éppen most betegek az országban.
A hétvégén csökkent az új fertőzöttek száma is.
Ez azt jelenti,
hogy egyszerre kevesebben betegedtek meg,
mint eddig.
Ezek jó hírek,
de nem jelenti azt,
hogy túl vagyunk a járványon.
Müller Cecília
az országos tisztifőorvos
tegnap azt mondta,
hogy a koronavírus fertőzés
halálos áldozatainak
mind volt valami más,
súlyosabb betegsége is.
A legtöbb elhunyt ember
idősebb volt,
mint 65 év.
Fiatalok is elkapták
a koronavírus fertőzést:
67 olyan betegről tudunk,
aki fiatalabb,
mint 19 éves.
A legtöbb fertőzött továbbra is
Budapesten,
Pest megyében,
Fejér megyében
illetve Zala megyében van.
A kormány szerdán
tárgyalja meg,
hogy lazítsanak-e
a budapesti
és pest megyei szabályokon.
Müller Cecília
azt is elmondta,
hogy Magyarország
alacsonyan tudta tartani
a fertőzöttek számát.
Azt mondta,
ez mindannyiunk közös sikere,
mert a magyarok
nagyon szigorúan betartották
a szabályokat.
Ahhoz,
hogy a fertőzöttek száma tovább csökkenjen,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Csak akkor hagyd el az otthonod,
ha nagyon muszáj!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!
Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?Hordj maszkot!
Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41
Reklám
Keresés az oldalon
Facebook oldalunk
Mai műsor
Bejelentkezés
Mai napi információk
Időjárás
1°C




hogy ne kapjam el


