Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

Android-os alkalmazás (Készítette: Benkő Dániel)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


Demjén Ferenc és Varga Miklós és Charlie - Ki szívét osztja szét
30
hallgató

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 46 – 2020. május 26.

- 2020. május 27. 9:25 - 403 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
3771 koronavírusos emberről tudunk.
Már 499 ember halt bele a koronavírusba
és már 1836 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0526

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


muller_cFriss hírek

Tegnap Müller Cecília,
országos tisztifőorvos bejelentette,
hogy a járvány
lecsengő szakaszban van.
Több a gyógyult ember,
mint a fertőzött.

gyogyult_fertozott436 beteg van kórházban,
és körülbelül 12 000 ember van karanténban.
Ez azt jelenti,
hogy ők két hétig
nem hagyhatják el
az otthonukat.

Újranyitottak a bölcsődék és óvodák

Vidéken tegnap megnyitotta
egészséges_gyerekekboys-playinga bölcsődék és óvodák.
A szülők eldönthetik,
hogy szeretnék-e,
hogy a gyerekük bejárjon
a bölcsődébe vagy az óvodába.

Az intézményeket fertőtlenítették
az újranyitás előtt.
A szülőket arra kérik,
hogy csak akkor vigyék be a gyerekeket
az intézményekbe,
ha teljesen egészségesek.
szurovizsgalatA budapesti bölcsődék és óvodák
jövő kedden nyitnak meg.
Ugyanekkor nyitnak majd meg
az iskolák is.

Újraindulnak a szűrővizsgálatok

Június elejétől még több
egészségügyi szolgáltatás
lesz elérhető.
mellrak_szuroÚjra lehet majd jelentkezni
szűrővizsgálatokra.
Például mellrákszűrésre
és vastagbélrák szűrésre.
A szűréseken csak azok vehetnek részt,
akik nem tapasztalják magukon
a koronavírus fertőzés tüneteit.

A határátkelőkről

mo_szomszedai_nMagyarország összesen
hét országgal határos.
A kormány még március közepén
lezárta az összes országhatárt.

Azóta csak néhány határátkelő volt nyitva
a határok két oldalán
dolgozó emberek számára.
hatarMost már több határunk is megnyílt.
Például megnyíltak
a román és a szerb határok.

Az osztrák
– a horvát
– és a szlovén
határok a következő napokban és hetekben
fognak megnyílni.

zart_hatarA szlovák és ukrán határok
egyelőre zárva maradnak.

Az országok folyamatosan figyelik
a fertőzöttek számát
és ennek megfelelően fognak dönteni
a határok megnyitásáról
vagy újbóli lezárásáról.

tajekozodniAki külföldre megy,
annak érdemes figyelni,
hogy melyik országban
milyen szabályok érvényesek.
Például kell-e karanténba menni
a beutazást követően.

Ne felejtsd el,
hogy
a járványveszély még nem múlt el.
biztonsagMagyarországon egyelőre
érvényben marad
a kihirdetett veszélyhelyzet.
A veszélyhelyzetről
ma tárgyal a parlament.

Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Gyakran és alaposan moss kezet!


Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

MVGYOSZ. székházának felújítása

Online rádió

Erikkancs - a digitális újságos

Alko-soft

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

  • 6:00: Jóreggelt! - reggeli információs műsor két órában.
  • 8:00: Mentők, tűzoltók - a T-Rádió műsora
  • 9:00: Ráhel Klub - Madarasi Mónika műsora
  • 10:00: Tízórai - Godó Gyurival
  • 12:00: Déli hírösszefoglaló -
  • 13:00: - Gery
    Pletykák a nagyvilágból, érdekességek, remek zenékkel tűzdelve. A műsor élőben zajlik, így a hallgatók hozzászólását is várják a műsor készítői!
  • 15:00: Délután - benne: interjúk, riportok, tudósítások kulturális, szociális és közéleti eseményekről.
  • 17:00: Nekem 80 - zenék a 80-as évekből
  • 18:00: Esti hírösszefoglaló - Benne: a nap idézete, névnap köszöntő, évforduló naptár, sport.
  • 19:00: Vers, esti mese, kabaré, a nap érdekessége (riport, interjú, tudósítás), esti ka -
  • 20:00: Mentők, tűzoltók - a T-Rádió műsora
  • 21:00: Ráhel Klub - Madarasi Mónika műsora
  • 22:00: - Molnár Szabolcs magyar zenei műsora vendégekkel
    Kizárólag magyar zenéről és magyar előadókról szóló két órás műsor. Egy műsoron belül a friss hazai újdonságok, és megszólalnak az előadók is. A Halgass Hazait című műsor hétről hétre ismert és kevésbé ismert magyar előadókat mutat be jó hangvételű, kötetlen beszélgetések formájában.

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2022. július 7. csütörtök, Apollónia napja van.
Az év 27. hete és 188. napja.
Holnap Ellák napja lesz.

1357. Ragusa aláveti magát a magyar koronának. Ragusa városa követei szerződésre lépnek N. Lajossal, mely szerint a város a magyar korona oltalma alatt áll, s ezért évenként 500 aranyat fizet; de a király magyar helyőrséget és ispánt nem fog adni a városnak.


1607. A király (a bécsi béke sérelmével, mert annak rendelkezése szerint nádort kellene választani) kinevezi Forgách Ferenc esztergomi érseket magyarországi királyi helytartóvá. (1608-ig viseli tisztségét.)


Radnóti Miklós: Július

Düh csikarja fenn a felhőt,
fintorog.
Nedves hajjal futkároznak
mezétlábas záporok.
Elfáradnak, földbe búnak,
este lett.
Tisztatestű hőség ül a
fényesarcú fák felett.

BKK Információk

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


hét szorozva egy = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 312
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com