Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

Android-os alkalmazás (Készítette: Benkő Dániel)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


Nagy generáció - legnagyobbak a 70-80-as évekből
29
hallgató

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 48 – 2020. május 28.

- 2020. május 29. 6:30 - 354 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
3816 koronavírusos emberről tudunk.
Már 509 ember halt bele a koronavírusba
és már 1996 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0528

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


szabadteriFriss hírek

Magyarországon
már lehet tartani
szabadtéri rendezvényeket
és szabadtéri sportrendezvényeket.
Ez azt jelenti,
hogy meg lehet tartani minden olyan rendezvényt,
ahol az emberek nem zárt helységben vannak,
hanem kinn a szabad levegőn.
nezokA szabályokat azonban be kell tartani.

Ilyen szabály például,
hogy a nézők közt
ki kell hagyni három széket.
koncertÍgy meg lehet tartani a távolságot
a nézők között.
Fesztiválokra,
koncertekre ez az engedmény nem vonatkozik.
Ezeket továbbra sem lehet megtartani
augusztus 15-ig.


cukraszdaVáltozások május 29-től

A héten megnyithatnak az éttermek,
cukrászdák is.
Május 29.
péntektől
már azok az éttermek is kinyithatnak,
ahol nincs kerthelység.
Az éttermek,
cukrászdák
pincer_maszketterem_belsobelső,
zárt tereiben is lehet majd ülni

a szabályok betartásával.
A szabadtéri játszóterek is kinyithatnak,
de csak úgy,
ha a felnőttek eltakarják az orrukat
és a szájukat
maszkkal,
vagy sállal.


allatkertMegnyitott a Fővárosi Állatkert

Megnyitott a Fővárosi Állatkert is.
Csak a szabadtéren lévő állatokat
lehet megnézni,
a kiállítások,
állatházak,
beltéri bemutatóhelyek zárva vannak.

etetes_nincsAz olyan programokat sem tartják meg,
ami miatt egyszerre sok látogató
egy helyre gyűlne össze.
Ilyen például a látványetetés
vagy az állatbemutatók.

Eddig naponta 2500 embert engedtek be az állatkertbe.
Ezt a nagy érdeklődés miatt
tegnap 4000 főre emelték.

zoo-nyitas2z002Jegyet vásárolni
csak előre lehet
www.jegymester.hu oldalon.
Így tudják figyelni,
hogy az adott napon
hány ember szeretne bemenni az állatkertbe.

Az állatkertben is be kell tartani a szabályokat.
Nem kötelező maszkot viselni,
de az állatkert vezetősége azt ajánlja,
hogy aki teheti,
inkább viseljen maszkot.
Fontos még,
hogy az állatokat most semmivel sem szabad etetni.


szlovakia_magyaroHatárátkelőhelyek

Egyre több ország nyitja meg a határait.
Csehország,
Szlovákia,
és Magyarország állampolgárai
szabadon mozoghatnak az országok közt.

utazas_szabaly_3Ez azért fontos,
mert sokan vannak,
akik például
Magyarországon élnek,
de Szlovákiában dolgoznak.
Ezekben az országokban
most 48 órát
azaz két napot lehet tartózkodni
a külföldieknek.
figyelemAki többet van ott,
annak két hétig
otthon kell utána maradnia
hatósági házi karanténban.

Ne feledd,
hogy Magyarországon továbbra is
veszélyhelyzet van.
A kormány hamarosan újratárgyalja,
biztonsaghogy meddig tartson Magyarországon
a veszélyhelyzet.

Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!


Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

MVGYOSZ. székházának felújítása

Online rádió

Erikkancs - a digitális újságos

Alko-soft

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

  • 6:00: Jóreggelt! - reggeli információs műsor két órában.
  • 8:00: Fülpiszka - Lőrincz Attila zenei műsora - kizárólag értékes magyar előadókkal, hiszen a tisztánhallás mindenkinek jár!
  • 9:00: - film és zene (filmajánló műsor)
    Hallottál egy filmről, de nem tudod eldönteni, hogy megéri-e megnézni? Tetszik egy film betétdala, de a filmet nem ismered? Akkor jó helyen jársz! Egy órában bemutatunk egy filmet és az abban hallható zenéket. Movie and Music - szombaton 17 órától a Hobby Rádióban.
  • 10:00: Tízórai - Godó Gyurival
  • 12:00: Déli hírösszefoglaló -
  • 13:00: Délután - Benne: interjúk, riportok, tudósítások kulturális, szociális és közéleti eseményekről.
  • 14:00: Zamat - finom falatok a konyhában (két órán keresztül)
  • 16:00: Retikül - női magazin sok csajos hírrel és kevés focival
  • 17:00: Nagy generáció - Mindenki, aki a 70-es és 80-as években formálta a zenei világot (retró műsor a legnagyobbakkal)
  • 18:00: Esti hírösszefoglaló - Benne: a nap idézete, névnap köszöntő, évforduló naptár, sport.
  • 19:00: Vers, esti mese, kabaré, a nap érdekessége (riport, interjú, tudósítás), esti ka -
  • 20:00: Fülpiszka - Lőrincz Attila zenei műsora - kizárólag értékes magyar előadókkal, hiszen a tisztánhallás mindenkinek jár!
  • 21:00: - film és zene (filmajánló műsor)
    Hallottál egy filmről, de nem tudod eldönteni, hogy megéri-e megnézni? Tetszik egy film betétdala, de a filmet nem ismered? Akkor jó helyen jársz! Egy órában bemutatunk egy filmet és az abban hallható zenéket. Movie and Music - szombaton 17 órától a Hobby Rádióban.
  • 22:00: Coctail - Érdekes témák, érdekes emberek - magazin műsor - két órán keresztül

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2022. június 29. szerda, Péter, Pál napja van.
Az év 26. hete és 180. napja.
Holnap Pál napja lesz.

1873. Deák Ferenc utolsó parlamenti beszéde az egyház és az állam közti jogviszonyról. Szívbaja mindinkább súlyosbodván, nem volt többé képes a törvényhozás termében felszólalni, később már az üléseket sem látogatta. Halála e beszéd után 2 év 7 hónap múlva következett be.


1964. Megindul a menetrendszerű autóbusz-forgalom Magyarország és Csehszlovákia között.


Arany János: A fülemile

"...Péter és Pál /tudjuk/ nyárban
Összeférnek a naptárban,
Könnyű nekik ott szerényen
megárulni egy gyékényen;
Hanem a mi Péter-Pálunk
Háza körül mást találunk:
Zenebonát, örök patvart,
Majd felfordítják az udvart;
Rossz szomszédság: török átok,
S ők nemigen jó barátok..."

BKK Információk

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


három plusz kettő = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 311
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com