Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

Android-os alkalmazás (Készítette: Benkő Dániel)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


Ryan Paris - La Dolce Vita
30
hallgató

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 49 – 2020. május 29.

- 2020. május 30. 7:12 - 341 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
3841 koronavírusos emberről tudunk.
Már 517 ember halt bele a koronavírusba
és már 2024 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0529

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


etterem_tavolsagFriss hírek

Mától
a fővárosi cukrászdákban,
éttermekben,
vendéglátóhelyeken
a benti,
zárt részben is
leülhetnek az emberek.
colorado_cirkusz_pilisanyuFontos,
hogy ilyenkor is tartani kell
a másfél méter távolságot egymástól.

 

Megnyílhatnak a stadionok,
uszodák,
szabadtéri színpadok,
szabadtéri mozik,
és a cirkuszsátrak is.
nezoter2A nézőtéren a nézők
egymás közt három széket
ki kell hagyjanak.
Így biztosítják
a másfél méter távolságot az emberek között.

 

A mostani hétvége
setahárom napos lesz.
Sokan szeretnének elmenni
kirándulni,
sétálni,
étterembe.
Ezekre a helyekre már
el lehet menni.
Mielőtt elindulsz,
mindenképpen tájékozódj!
etterem_valasztasSok hely még nem nyitott ki.
Azt is érdemes megnézni,
hogy mennyire vannak sokan
például abban az étteremben,
ahova menni szeretnél.
Ha nagyon sokan vannak,
érdemes inkább másik éttermet választani.


bentlakasosA bentlakásos intézetekről

Fontosnak tartjuk,
hogy beszéljünk
a bentlakásos intézményekben élő
emberek helyzetéről.
Magyarország egész területén enyhítettek
a kijárási korlátozásokon.
Az intézményben élő
bentlakasos_finalértelmi fogyatékossággal élő emberek azonban
még mindig nem hagyhatják el
az intézmény területét.
A családtagok nem tudják látogatni őket.
Ha hazamennek,
nem mehetnek vissza az intézménybe.

bezartsag

 

Mindenkit megviselt a bezártság.
A családtagok hiánya.
Fontos, hogy ők is
kimozdulhassanak végre.
Találkozhassanak a szeretteikkel,
elmehessenek sétálni,
fagyizni.

szabalyok_final

 

A szabályok betartásával
számukra is lehet
biztonságos környezetet teremteni ehhez.

 

Ne feledd,
biztonsagfigyelemhogy Magyarországon továbbra is
veszélyhelyzet van.
A kormány hamarosan újratárgyalja,
hogy meddig tartson Magyarországon
a veszélyhelyzet.

Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!


Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

MVGYOSZ. székházának felújítása

Online rádió

Erikkancs - a digitális újságos

Alko-soft

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

  • 6:00: Jóreggelt! - reggeli információs műsor két órában.
  • 8:00: Mentők, tűzoltók - a T-Rádió műsora
  • 9:00: Ráhel Klub - Madarasi Mónika műsora
  • 10:00: Tízórai - Godó Gyurival
  • 12:00: Déli hírösszefoglaló -
  • 13:00: - Gery
    Pletykák a nagyvilágból, érdekességek, remek zenékkel tűzdelve. A műsor élőben zajlik, így a hallgatók hozzászólását is várják a műsor készítői!
  • 15:00: Délután - benne: interjúk, riportok, tudósítások kulturális, szociális és közéleti eseményekről.
  • 17:00: Nekem 80 - zenék a 80-as évekből
  • 18:00: Esti hírösszefoglaló - Benne: a nap idézete, névnap köszöntő, évforduló naptár, sport.
  • 19:00: Vers, esti mese, kabaré, a nap érdekessége (riport, interjú, tudósítás), esti ka -
  • 20:00: Mentők, tűzoltók - a T-Rádió műsora
  • 21:00: Ráhel Klub - Madarasi Mónika műsora
  • 22:00: - Molnár Szabolcs magyar zenei műsora vendégekkel
    Kizárólag magyar zenéről és magyar előadókról szóló két órás műsor. Egy műsoron belül a friss hazai újdonságok, és megszólalnak az előadók is. A Halgass Hazait című műsor hétről hétre ismert és kevésbé ismert magyar előadókat mutat be jó hangvételű, kötetlen beszélgetések formájában.

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2022. július 7. csütörtök, Apollónia napja van.
Az év 27. hete és 188. napja.
Holnap Ellák napja lesz.

1357. Ragusa aláveti magát a magyar koronának. Ragusa városa követei szerződésre lépnek N. Lajossal, mely szerint a város a magyar korona oltalma alatt áll, s ezért évenként 500 aranyat fizet; de a király magyar helyőrséget és ispánt nem fog adni a városnak.


1607. A király (a bécsi béke sérelmével, mert annak rendelkezése szerint nádort kellene választani) kinevezi Forgách Ferenc esztergomi érseket magyarországi királyi helytartóvá. (1608-ig viseli tisztségét.)


Radnóti Miklós: Július

Düh csikarja fenn a felhőt,
fintorog.
Nedves hajjal futkároznak
mezétlábas záporok.
Elfáradnak, földbe búnak,
este lett.
Tisztatestű hőség ül a
fényesarcú fák felett.

BKK Információk

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


három plusz három = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 312
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com