Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

P. Mobil - Kétforintos dal
47
hallgató

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

iOS alkalmazás (Iphone-ra) (Készítette: Ócsvári Áron)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 6 – 2020. március 26.

- 2020. március 27. 8:23 - 1279 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. március 26-odikai helyzetről szóló tájékoztatója.

A koronavírus egy vírusfajta,
ami betegséget okoz.
A betegség,
amit a koronavírus okoz,
hasonlít az influenzára
és tüdőgyulladást okozhat.
Eddig ezt a vírust nem ismertük.
virusosBővebben a koronavírusról itt olvashatsz:
https://efoesz.hu/egyeb/koronavirus-konnyen-ertheto-tajekoztato/

Folyamatosan nő Magyarországon
a koronavírussal fertőzöttek száma.
Ez várható volt.
Egyre több emberről fog kiderülni,
hogy koronavírusos.
Valószínűleg
sokan vannak olyanok is,
akik elkapták a vírust,
de nem tudjuk róluk.

korona_oldalAkit érdekel,
hogy pontosan hány ember
fertőzött koronavírussal
Magyarországon és a világon,
az megnézheti
awww.koronavirus.gov.hu oldalon
a pontos adatokat.

maszkos apoloAmagyarországi kórházak készülnek
a sok beteg ember ellátására.
Például:
– védőfelszerelésekkel,
– tisztítószerekkel,
– gyógyszerekkel,
– új gépekkel.

Egyre több kórházat
alakítanakát az országban.
Egyre több hely lesz
az intenzív osztályokon.
orvosi_gépekAz intenzív osztály,
olyan kórházi osztály,
ahol a súlyos betegeket kezelik.
Van olyan kórház,
ahol külön koronavírusos osztályt
hoztak létre.
Vannak olyan kórházak is,
amiket kiürítenek.
Azért ürítik ki őket,
hogy ide lehessen elkülöníteni
a fertőzött betegeket.
Fontos, hogy aki megfertőződött koronavírussal,
az ne találkozzon más betegekkel,
mert akik más betegséggel is küzdenek
azokra veszélyesebb a vírus.

Budapesten is előkészítettek
több új helyszínt
takarita koronavírusos betegeknek.
Például a Kútvölgyi kórházat
és a Hungexpot is.
A Hungexpo azért érdekes helyszín,
mert nem kórház,
hanem egy olyan hely,
ahol rendezvényeket szoktak tartani.
Például vásárokat és kiállításokat.
Most kórházat rendeztek be itt.

A magyarországi cégek is
próbálnak segíteni
a járvány megakadályozásában.
mol_2Ilyen például a MOL.
A MOL egy nagy cég,
amipéldául üzemanyagokeladásávalfoglalkozik.
Most a MOL is segíteni próbál.
Az egyik gyárukban elkezdtek
fertőtlenítőt gyártani.
Ez azért fontos,
mert egy ideje már nem lehet kapni
fertőtlenítőszereket az országban.

otthoni_szajmaszkSokan otthon gyártanak szájmaszkot.
A szájmaszk segíthet
a vírus terjedésének
megállításában.
Sok helyen
már csak szájmaszkban
lehet az utcára menni.
Ilyen például
maszkos_boltbanPrága, Csehország fővárosa.
Már Magyarországon
is van olyan hely,
ahol csak szájmaszkban lehet
– boltba,
– patikába,
– és postára menni.
Például Velencén.

Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
maradj otthon
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Az első és legfontosabb,
hogy maradj otthon!
Akkor is megfertőzhetsz másokat
amikor nincsenek tüneteid!
Gyakran moss kezet!
Fertőtlenítsd a kezed!
Ne adj puszit!
Ne ölelj meg másokat!
Ha betegnek érzed magad,
ne menj orvoshoz!
Inkább telefonálj a segítődnek
vagy a háziorvosodnak.
Így megállíthatjuk
a vírus terjedését.
Friss hírekért,
információért
figyeld a híreket,
és a kormány oldalát,
www.koronavirus.gov.hu-t.

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

 

Vakrepülés Színtársulat

Kultúrtanya Közösségi tér

Online rádió

Alko-soft Hobby Rádió - MyOnlineRadio.hu

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

  • 6:00: Jóreggelt! - reggeli információs műsor két órában.
  • 8:00: Fülpiszka - Lőrincz Attila zenei műsora - kizárólag értékes magyar előadókkal, hiszen a tisztánhallás mindenkinek jár!
  • 9:00: - film és zene (filmajánló műsor)
    Hallottál egy filmről, de nem tudod eldönteni, hogy megéri-e megnézni? Tetszik egy film betétdala, de a filmet nem ismered? Akkor jó helyen jársz! Egy órában bemutatunk egy filmet és az abban hallható zenéket. Movie and Music - a Hobby Rádióban.
  • 10:00: Coctail - Érdekes témák, érdekes emberek - magazin műsor - két órán keresztül
  • 12:00: Déli hírösszefoglaló -
  • 13:00: Délután - Benne: interjúk, riportok, tudósítások kulturális, szociális és közéleti eseményekről.
  • 14:00: Zamat - finom falatok a konyhában (két órán keresztül)
  • 16:00: Retikül - női magazin sok csajos hírrel és kevés focival
  • 17:00: Nagy generáció - Mindenki, aki a 70-es és 80-as években formálta a zenei világot (retró műsor a legnagyobbakkal)
  • 18:00: Esti hírösszefoglaló - Benne: a nap idézete, névnap köszöntő, évforduló naptár, sport.
  • 19:00: Vers, esti mese, kabaré, a nap érdekessége (riport, interjú, tudósítás), esti ka -
  • 20:00: Fülpiszka - Lőrincz Attila zenei műsora - kizárólag értékes magyar előadókkal, hiszen a tisztánhallás mindenkinek jár!
  • 21:00: - film és zene (filmajánló műsor)
    Hallottál egy filmről, de nem tudod eldönteni, hogy megéri-e megnézni? Tetszik egy film betétdala, de a filmet nem ismered? Akkor jó helyen jársz! Egy órában bemutatunk egy filmet és az abban hallható zenéket.
  • 22:00: Coctail - Érdekes témák, érdekes emberek - magazin műsor - két órán keresztül

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2026. január 14. szerda, Bódog napja van.
Az év 03. hete és 14. napja.
Holnap Lóránt napja lesz.

1662. II. László király halála. Emlékeinkfölveszik ugyan őt királyaink névjegyzékébe,de "bitorló" megjegyzéssel. Félévi országlásából semmi emlékezetes kormánytettnek emléke nem maradt fenn;érmei is a leghitványabbak közé tartoznak.


1301. III. Endre király halála Buda várában.1291. országgyűlésen alkotott törvénykönyve,mely a nemesek alkotmányos jogait tetemesenkibővítette a legtartalmasabb a XIII. században.


Kormos István: Téli rege

"...Holnapra hó jön, frissen zuzogó,
ötforintos pelyhekkel jön a hó,
kisujj rajzolja hóba a nevem,
de ördögöké a szerelem."

Időjárás

2026-01-14, 05:01
Overcast
ENE
Előjelzés
-5°C
1.2 m/s
Apparent: -9°C
Nyomás: 1025 mb
Páratartalom: 82%
Szél: 1.2 m/s ENE
Széllökések: 5.2 m/s
UV-Index: 0
Rövid leírás: 0mm /2% / Rain
Napfelkelte: 07:27
 

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


kettő plusz nyolc = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 329

A Kultúrtanya programajánlója

A rádiónkat is üzemeltető Net-média Alapítvány által üzemeltetett Kultúrtanya – integrált közösségi tér programjaiból ajánlunk!

Kultúrtanya

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com