Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

Android-os alkalmazás (Készítette: Benkő Dániel)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


Soho Party - Balatoni Nyár
29
hallgató

Koronavírus – könnyen érthető heti hírlevél

- 2021. március 10. 9:42 - 326 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

Csütörtökön Gulyás Gergely elmondta:

Magyarországon jelenleg

a koronavírus harmadik hulláma zajlik.

A harmadik hullám nagyon erős,

sokkal erősebb, mint az eddigiek.

Az oltások jól haladnak,

de még így is sokan betegszenek meg.

Ezért új, szigorúbb intézkedésekre van szükség.

Új intézkedések március 8., hétfőtől

 

Április 7-ig bezárnak az óvodák

és az általános iskolák.

A gyermekek otthonról fognak tanulni.

A bölcsődék egyelőre nyitva maradnak.

Március 8. és március 22. között bezárnak az üzletek.

Csak a következő üzletek lehetnek nyitva:

  • élelmiszerboltok
  • gyógyszertárak
  • drogériák
  • benzinkutak
  • bankok
  • dohányboltok.

Március 8-án, hétfőn nőnap lesz.

Ezen a napon a virágárusok még nyitva lehetnek.

Március 8. és március 22. között

minden szolgáltatás szünetel,

kivéve a magánegészségügyet.

A magánegészségügy olyan egészségügyi ellátás,

amit nem az állam tart fenn.

Akik a magánegészségügyet igénybe veszik,

közvetlenül a szolgáltatónak fizetnek az ellátásért.

Szabadtéren mindenhol maszkot kell hordani.

Szigorítják a határátlépést.

A teherforgalomban, vagyis az áruk szállításában

nem lesz változás.

Március 8. és március 22. között

az edzőtermeket is bezárják.

Szabadtéren lehet sportolni.

Olyan sportot lehet végezni a szabadban,

ami közben be lehet tartani a másfél méteres távolságot.

A hivatásos sportolók meccsein nem lehet közönség.

A munkavégzés lehetséges.

Ahol megoldható, otthonról kell dolgozni.

Az állam bértámogatást nyújt a szállodáknak

és a vendéglátóiparnak.

A bértámogatás azt jelenti,

hogy az állam kifizeti az itt dolgozók bérének egy részét

a munkaadó helyett.

Az állam adókedvezményt is nyújt

ezeknek a munkaadóknak.

Az adókedvezmény azt jelenti,

hogy a munkaadónak kevesebb adót kell fizetnie

a dolgozók után.

A bértámogatást és az adókedvezményt

azok a munkaadók is megkaphatják,

akiknek most kell bezárniuk

az új, szigorúbb intézkedések miatt.

Újranyitás

 

A kormány március 22-től tervezi

megkezdeni az újranyitást.

Az újranyitás részleteiről március 17-én döntenek.

Oltási igazolvány

Akik megkapják az oltást,

oltási igazolványt fognak kapni.

Az oltási igazolvány egy kártya,

ami azt igazolja,

hogy valaki megkapta a koronavírus elleni védőoltást.

Az oltási igazolványt nem kell kérni,

mindenkinek postázzák majd,

aki megkapta az oltást.

Egy mobil applikációval is lehet majd igazolni,

hogy valaki megkapta az oltást.

Egy európai országban kiállított oltási igazolványt

minden európai országnak el kell majd fogadnia.

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

MVGYOSZ. székházának felújítása

Online rádió

Erikkancs - a digitális újságos

Alko-soft

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2022. július 1. péntek, Tihamér, Annamária napja van.
Ma van a(z) A Magyar egészségügy napja, építészek napja.
Az év 26. hete és 182. napja.
Holnap Ottó napja lesz.

1697. Zemplén megyei zendülés. A sárospataki kapitány, ki az újhelyi vásárra menő néptől vámot zsarolt, július 1-én 17 közlegénnyel együtt agyonveretett. A következő éjjel a nép Tokaj és Patak várakat elfoglalta.


1836. A "Törvényhatósági Tudósítások" keletkezése. Kossuth Lajos megindította írott és írva sokszorosított tudósításait a megyei közgyűlések tárgyalásairól.


1969. Budapesten megkezdődik a villamosok és az autóbuszok kalauz nélküli járatása.


Gulyás Pál: A méhekhez

Süt a szép Nap, szép virágot
nyit a boldog július,
most születnek a villámok,
ott, ahol az ég borús.
Kicsi méhek, ti a füvek
halkan zörgő fiai,
legyetek a nyárhoz hűek,
ajtajához hajlani!..."

BKK Információk

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


hat mínusz öt = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 312
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com