Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Életképek Tinédzser Országból - Jánosi Ferenc hitéleti magazinműsora tinédzserekről, tinédzsereknek
61
hallgató

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

iOS alkalmazás (Iphone-ra)
Android-os alkalmazás
(Készítette: Ócsvári Áron)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.

Módosul a megváltozott munkaképességűek tb-je júliustól

- 2020. március 13. 11:57 -

A rehabilitációs, illetve a rokkantsági ellátásra jogosult az ellátása mellett folytathat keresőtevékenységet.

2020. július 1-jétől új Tbj. lép hatályba, amely érinti a megváltozott munkaképességű személyek tb-fizetését.

A rehabilitációs, illetve rokkantsági ellátásban részesülő személy munkaviszonyban folytatott keresőtevékenysége esetén érdemes odafigyelni a következő szabályokra – írja az adozona.hu.

Az ilyen ellátásban részesülő munkavállaló jövedelme – három egymást követő hónapon keresztül – nem haladhatja meg a minimálbér 150 százalékát (amely bruttó 241 500 forint/hó).

Aktív korban lévő, munkaviszonyban foglalkoztatott megváltozott munkaképességű személy munkabéréből a 15 százalék személyi jövedelemadó-előlegen túl meg kell fizetni a 10 százalék nyugdíjjárulékot, a 3 százalék pénzbeli egészségbiztosítási járulékot, a 4 százalék természetbeni egészségbiztosítási járulékot, valamint a 1,5 százalék munkaerőpiaci járulékot. A munkáltató a munkabér után 17,5 százalék szociális hozzájárulási adót köteles fizetni.

2020. július 1-jétől a biztosítási jogviszonyban 18,5 százalékos társadalombiztosítási járulékot kell fizetni. Azoknak, akik nem nyugdíjasként, munkaviszonyban folytatják a keresőtevékenységet, a tb-közterheket havonta legalább a minimálbér 30 százaléka után meg kell fizetniük, amit alkalmazni kell a rokkantsági, valamint a rehabilitációs ellátásban részesülő személyek munkaviszonya esetén is.

Erre tekintettel 2020. július 1-jétől az aktív korban lévő, munkaviszonyban foglalkoztatott megváltozott munkaképességű személy munkabéréből a 15 százalék személyi jövedelemadó-előlegen túl meg kell fizetni 18,5 százalék társadalombiztosítási járulékot is azzal, hogy a járulék alapja legalább a minimálbér 30 százaléka, amely 48 300 forint.

2020. július 1-jétől a munkáltató a munkabér után, de legalább a minimálbér 30 százaléka után fizeti a szociális hozzájárulási adót. (Forrás: Rehabportál)

Reklám

 

Vakrepülés Színtársulat

Kultúrtanya Közösségi tér

Online rádió

Alko-soft Hobby Rádió - MyOnlineRadio.hu

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2026. november 13. péntek, Szilvia napja van.
Ma van a(z) Cukorbetegek napja.
Az év 46. hete és 317. napja.
Holnap Alíz napja lesz.

1635. A magyar tudományos egyetemet, mely alapíttatását Pázmány Péter érseknek köszöné, a rektor, Dobronoky György, Nagyszombaton megnyitotta.


1725. III. Károly megerősítette a hajdúvárosok kiváltságát.


Határ Győző / 1914. nov.13. - /

Csandalák

"...bélünkben sehol irigység viperája
síkon szénaboglya hegyen barlangi bolt-
hej világ vetett ágy! nem élünk hiába
ha meg hiába éltünk - ez volt ennyi volt"

Időjárás

2026-11-13, 14:37
Overcast
NNW
Előjelzés
7°C
6.5 m/s
Apparent: 2°C
Nyomás: 1005 mb
Páratartalom: 72%
Szél: 6.5 m/s NNW
Széllökések: 17.1 m/s
UV-Index: 1.3
Rövid leírás: 20.3mm /100% / Rain
Napfelkelte: 06:45
 

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


három szorozva egy = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 330

A Kultúrtanya programajánlója

A rádiónkat is üzemeltető Net-média Alapítvány által üzemeltetett Kultúrtanya – integrált közösségi tér programjaiból ajánlunk!

Kultúrtanya

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com