Braille-írás a Coca-Cola névre szóló palackjain
Látássérülteknek készített Braille-írással ellátott Coca-Colás palackokat a mexikói Anónimo reklámügynökség – írja az Adweek.
A Coca-Cola „Share a Coke” kampány névre szóló palackjai újra elindultak az idei szezonban, amelyről korábban itt írt a Kreatív Online. Mexikóban az Anónimo ügynökség kidolgozott egy Braille-írással ellátott dizájnt, hogy a vakok és látássérültek is kitapinthassák nevüket. Az ötletet azért keltették életre, mert az ügynökség szerint a kampányból a látássérült közönség nem részesülhet, a speciális palack viszont segít ezen.
A Braille-írásos palackok Argentínába is eljutottak a Los Murciélagos nevű, helyi látássérült futballcsapathoz is. A csapat tagjait megszólító Coca-Cola palackokat az argentin Geometry Global és a Coca-Cola készítette, amelyből egy szpot is készült. A videóban a csapat tagjai meccs után az öltözőbe érve találkoznak a palackokkal.
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41
Ezeket is olvassa el:
Szemléletformálás futással
A Vakok és Gyengénlátók Hermina Egyesületének Horizont Kultúrcsoportja augusztus 20-adikai műsora
Egy vak kínai fiú most évfolyamelsőként kezdi az angol konzervatóriumot
Együtt a jövőnkért III. - oktatási találkozó a MVGYOSZ-ban
Őszi szünet: 5+1 tipp a gyerekek immunrendszerének felturbózására
Reklám
Keresés az oldalon
Facebook oldalunk
Mai műsor
Bejelentkezés
Mai napi információk
Időjárás
2°C







Vélemény, hozzászólás?