Érkezik az emelt összegű fogyatékossági támogatás
Érkezik az emelt összegű fogyatékossági támogatás. A fogyatékos személyek jogairól és esélyegyenlőségük biztosításáról szóló 1998. évi XXVI. törvény módosításával ugyanis június 1-től emelkedtek ezek a járandóságok.
A fogyatékossági támogatás havi összegét az önkiszolgálási képességtől függően a törvény korábban az öregségi nyugdíj mindenkori legkisebb A mostani 5,2 százalékos emelkedésnek köszönhetően, a korábban: a nyugdíjminimum 65%-ához kötött ellátás havi összege 18 525 forintról 19 500 forintra, a nyugdíjminimum 80%-ához kötött ellátás 22 800 forintról 24 000 forintra, a vakok személyi járadékának összege 15 360 forintról 16 160 forintra emelkedik.
2014-től a fogyatékossági támogatás és a vakok személyi járadékának összege a mindenkori nyugdíjemelés mértékével azonos módon változik, hogy az ellátások értékének megőrzése biztosított legyen. Forrás: http://orientpress.hu/115420
Ezeket is olvassa el:
MEOSZ tájékoztató az új koronavírus-járvány gazdasági hatásainak mérséklése érdekében tett újabb, ga...
Adóvisszatérítés, vannak, akiknek hamarosan célszerű lesz nyilatkozni
Szorgos Kezek Háza
Az ombudsman AB indítványa: a tömegközlekedés akadálymentesítésének szabályozásáról
Fogyatékossággal élők válthatják valóra karrier-álmaikat
Elindult a Jószolgálati Program
Reklám
Keresés az oldalon
Facebook oldalunk
Mai műsor
Bejelentkezés
Mai napi információk
Időjárás
15°C






Vélemény, hozzászólás?