Hogy alakul a nyomtatott sajtó jövője, a Blikk sorsa és a digitális kihívások leküzdése?
A Media1 Podcastban Kovács Tibor, a Ringier Magyarország ügyvezető igazgatója beszélt a nyomtatott és digitális média kapcsolatáról, a Blikk megújulásáról, a Glamour-napok sikeréről és a jövőről.
A Media1 Podcastban Kovács Tibor, a Ringier Magyarország ügyvezető igazgatója elemezte a nyomtatott és digitális média viszonyát. A beszélgetés során szó esett a Blikk megújulásáról, a Glamour-napok sikeréről, valamint a vállalat jövőbeli stratégiáiról.

Kovács Tibor szerint a nyomtatott sajtó jövője a releváns tartalomtól függ, miközben a digitális termékek aránya folyamatosan növekszik. A Ringier célja a hirdetési és fogyasztói bevételek egyensúlyának fenntartása.
Az interjúból kiderül, hogyan alakították át a Blikk szerkesztőségét, miért zárta be a Ringier a saját nyomdáját, és miért tartják fontosnak az EqualVoice kezdeményezést, amely a női és férfi megszólalók arányát vizsgálja.
A beszélgetés főbb témái közé tartozott a nyomtatott sajtó helyzete és jövője, a digitális bevételek növekedése, az AI-fejlesztések, a Blikk megújulása, a Glamour-napok, a sportmédia és a fiatal közönség elérése, valamint a média társadalmi felelőssége és a nemi arányok az újságírásban.
A teljes interjúból kiderül, hogyan látja a Ringier vezetője a média következő öt évét.
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41
Reklám
Keresés az oldalon
Facebook oldalunk
Mai műsor
Bejelentkezés
Mai napi információk
Időjárás
11°C






