Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

Android-os alkalmazás (Készítette: Benkő Dániel)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


Jazzklub - Zsuffa Péter műsora
32
hallgató

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 12 – 2020. április 3.

- 2020. április 3. 12:25 - 344 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

A koronavírus egy vírusfajta,
ami betegséget okoz.
A betegség,
amit a koronavírus okoz,
hasonlít az influenzára
és tüdőgyulladást okozhat.
Eddig ezt a vírust nem ismertük.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz:
https://efoesz.hu/egyeb/koronavirus-konnyen-ertheto-tajekoztato/

2_5Jelenleg
Magyarországon
több mint 600
igazoltan koronavírusos
emberről tudunk.
Valószínűleg
sokan vannak olyanok is,
akik elkapták a vírust,
de nem tudjuk róluk.
Van olyan szakember,
temetesaki szerint
körülbelül tízszer annyian
lehetnek fertőzöttek,
mint ahány emberről igazolták.
Azt is tudjuk,
hogy akár az ország összes településén
lehetnek fertőzött emberek.
Sajnos nőtt az elhunytak száma is,
már 26 ember halt bele
a koronavírusba.
De nőtt a gyógyultak száma is.
Már 43 ember gyógyult fel a betegségből.

hazi_karantenTöbb mint 10 000 ember van
hatósági házi karanténban.
A hatósági házi karantén azt jelenti,
hogy kötelező a házi karantént betartani.
Ilyenkor az ember
két hétig nem jöhet el otthonról.
Nem is fogadhat látogatókat.
Aki ezt megszegi,
az bűncselekményt követ el.

Vannak olyan emberek,
akik önkéntes karanténban vannak.
otthon dolgozikEz azt jelenti,
hogy nekik nem kötelező
otthon maradniuk,
mégis ezt választják.
Ezzel is megállíthatjuk
a koronavírus terjedését.

Magyarország
március 16-án lezárta a határait.
Ez azt jelenti,
hogy azóta
csak magyar állampolgárok
hatarzarléphetnek be az országba.
Ez azért fontos,
hogy minél kevesebb ember
tudja behozni a koronavírust
külföldről.
Azok a magyar állampolgárok,
akik fertőzött területről érkeznek,
például Olaszországból,
nekik kötelező
hatósági házi karanténba vonulniuk.

Érdekesség,
hogy ezt a szabályt
nyitott határtöbb helyen megváltoztatták.
Például a magyar és szlovén határok
néhány részén is át lehet járni.
Azért,
hogy a határ mentén dolgozók
tudjanak járni munkába.
Csak olyanokat engednek át a határon,
akiknek van róla igazolásuk,
hogy dolgozni mennek
az egyik országból
a másikba.
Ezeknek az embereknek
tomegkozlekedesnem kell két hét
hatósági házi karanténba vonulniuk.

A héten azt is megírtuk,
hogy a tömegközlekedési járatok számát
csökkentik.
Például kevesebbszer járnak
a buszok és vonatok.
Budapesten is csökkentették
a járatok számát.
Emiatt nagy lett
a reggeli tömeg a járatokon.
Tömeg - BKVA tömeg veszélyes lehet,
mert a zárt helyen
könnyebben terjed a vírus.
A tömegben
nem lehet betartani
a másfél méteres távolságot
az emberek között.
Emiatt hétfőtől
több járatot indítanak.
Ne feledd,
hogy Magyarországon
kijárási korlátozások vannak.
maradjotthon_2Mindenki számára nehéz
ezeket a korlátozásokat
betartani.
Mégis nagyon fontos,
hogy betartsuk őket
mert ezzel csökkenthetjük
a vírus terjedését.

Ezért,
ha teheted
ne menj el otthonról.
Csak akkor menj ki a lakásból,
sor_a_boltbanv2amikor nagyon fontos dolgod van!
Kilenc óra és dél között
csak akkor menj ügyeket intézni
vagy boltba,
ha elmúltál 65 éves!

Amikor kinn vagy az utcán
vagy zárt helyen,
akkor tarts az emberektől
másfél méteres távolságot.

Így segíthetsz megállítani
tavolsaga vírus terjedését.

Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Az első és legfontosabb,
maradj otthonhogy maradj otthon!
Akkor is megfertőzhetsz másokat
amikor nincsenek tüneteid!
Gyakran moss kezet!
Fertőtlenítsd a kezed!
Ne adj puszit!
Ne ölelj meg másokat!
Ha betegnek érzed magad,
ne menj orvoshoz!
Inkább telefonálj a segítődnek
vagy a háziorvosodnak.
Így megállíthatjuk
a vírus terjedését.
Friss hírekért,
információért
figyeld a híreket,
és a kormány oldalát,
www.koronavirus.gov.hu-t.

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

MVGYOSZ. székházának felújítása

Online rádió

Erikkancs - a digitális újságos

Alko-soft

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

  • 6:00: Jóreggelt! - reggeli információs műsor két órában.
  • 9:00: - Zsuffa Péter műsora két órán keresztül
    Zsuffa Péter 1998-ban kezdett rádiózni Egerben a Rádió7 101.9-en. Akkor egy 3 fős stábbal indult a Starsky és Hutch Jazz Klub.

    Az idők folyamán sokminden változott, így a csapat is a műsor is más lett, de egy dologban 1998-óta nincs változás.
    Ebben a 2 órás Zsuffa Péter Jazz Klubban mindig a lehető legjobb zenék szólnak a világ legjobb jazz-muzsikusaitól.
    Zsuffa Péter a jazz műfaj egyik leglelkesebb hazai szakértője és kutatója. Műsora alap a jazz műsorok palettáján, ha kikapcsolódni szeretnél és elfelejteni a mindennapok rohanását; ez az amit keresel.
  • 11:00: Szevasztok - Szicsó (Gárdonyi Szilárd) fiatalos "bolondos" műsora, ahol a jókedv-kacagás a lényeg. Az önfeledt poénkodás a hallgatók szórakoztatását hivatott elősegíteni.
  • 12:00: Déli hírösszefoglaló -
  • 13:00: - a Hobby Rádió informatikai magazinja (a pénteki műsor ismétlése)

    Érdeklik önt az informatikai újdonságok? Szeretne naprakész információkat kapni a szoftverek akadálymentességéről? Szeretne képben lenni az IT világ fontosabb történéseivel? Ha ezekből legalább egyre igen a válasz, hallgassa a műsort minden pénteken 8-tól (ismétlésként este 20-tól) a Hobby rádióban!

    Rövid bemutatók, interjúk, érdekes beszélgetések. Az önfelett szórakoztatást a három házmester biztosítja: Bojtor Zoltán, Rauch Róbert és Szakács Máté.

    Gépház - Kopogjon be hozzzánk!

  • 16:00: US fever show - listavezető dalok Amerikából két órán keresztül
  • 18:00: Esti hírösszefoglaló - Benne: a nap idézete, névnap köszöntő, évforduló naptár, sport.
  • 19:00: Vers, esti mese, kabaré, a nap érdekessége (riport, interjú, tudósítás), esti ka -
  • 20:00: - a HELMA beszélgetős irodalmi műsora. Szerzők és könyveik bemutatása. - Műsorvezetők: Pregh Balázs és Dvariecki Bálint
    A HELMA kiadónál megjelenő szerzők és azok köteteinek bemutatása.

    Izgalmas és érdekes szerzőkkel és kötetekkel ismerkedhet meg a hallgatóság.

    Ha szereted a könyveket, szeretnél a szerzők életébe bekapcsolódni, akkor itt a helyed nálunk!

    Az adások 40-60 perces időtartamban mutatják be az aktuális vendégünket, írói munkásságát.

    A két műsorvezető Pregh Balázs és Dvariecki Bálint vár mindenkit szeretettel!

    Keresd hangoskönyveinket a www.helma.hu web-oldalon.
    A HELMA Facebook oldala
  • 21:00: - Zsuffa Péter műsora két órán keresztül
    Zsuffa Péter 1998-ban kezdett rádiózni Egerben a Rádió7 101.9-en. Akkor egy 3 fős stábbal indult a Starsky és Hutch Jazz Klub.

    Az idők folyamán sokminden változott, így a csapat is a műsor is más lett, de egy dologban 1998-óta nincs változás.
    Ebben a 2 órás Zsuffa Péter Jazz Klubban mindig a lehető legjobb zenék szólnak a világ legjobb jazz-muzsikusaitól.
    Zsuffa Péter a jazz műfaj egyik leglelkesebb hazai szakértője és kutatója. Műsora alap a jazz műsorok palettáján, ha kikapcsolódni szeretnél és elfelejteni a mindennapok rohanását; ez az amit keresel.
  • 23:00: Szevasztok - Szicsó (Gárdonyi Szilárd) fiatalos "bolondos" műsora, ahol a jókedv-kacagás a lényeg. Az önfeledt poénkodás a hallgatók szórakoztatását hivatott elősegíteni.

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2022. július 3. vasárnap, Kornél, Soma napja van.
Az év 26. hete és 184. napja.
Holnap Ulrik napja lesz.

1807. Szentes János nyugalmazott kapitány a királytól engedélyt kap nyomda alapítására Sárospatakon.


1825. Már 13 év és 3 hónap óta nem tartatott országgyűlés; de Ferenc király elvégre meggyőződött, hogy az abszolutizmussal boldogulni nem lehet, azért július 3-án országgyűlést hirdetett Pozsonyban szeptember 11-ére.


Rab Zsuzsa / 1926. júl.3. - /

Verem

"...Itt Petőfi csak olajnyomat,
Arany erre az utat se tudja,
Itt Dózsa csak szivar,
Ady meg lila bankó,
a világűr egy vicc csak a bortócsában.
De országnyi a padló,
amelyről záróra után
felsöprik a csillagokat,
a Fiastyúkot,
a botló cipők jajdulását,
a morzsolódó gerincek csontporát,
a vállakról leszakadt
karokat.

Ebből a veremből
kijutni:
egymás keze volna kötél.

BKK Információk

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


kettő mínusz négy = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 312
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com