Könnyen érthető cikk a koronavírusról 13 – 2020. április 6.
Az ÉFOÉSZ. összeállítása
A koronavírus egy vírusfajta,
ami betegséget okoz.
A betegség,
amit a koronavírus okoz,
hasonlít az influenzára
és tüdőgyulladást okozhat.
Eddig ezt a vírust nem ismertük.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz:
https://efoesz.hu/egyeb/koronavirus-konnyen-ertheto-tajekoztato/
Jelenleg
Magyarországon
több,
mint 700
igazoltan koronavírusos
emberről tudunk.
Egyre több emberről fog kiderülni,
hogy koronavírusos.
Várható,
hogy egyre több emberről fog kiderülni,
hogy koronavírusos.
Valószínűleg
sokan vannak olyanok is,
akik elkapták a vírust,
de nem tudjuk róluk.
Sajnos több lett az elhunytak száma is:
már 38 ember halt bele a koronavírusba.
A legtöbb fertőzés
a fővárosban
Budapesten,
és Pest megyében van.
Minden megyében van
fertőzött ember.
Fontos tudni,
hogy a koronavírusnak
nem mindig vannak tünetei.
Van,
aki jól érzi magát,
mégis fertőző.
Ezért fontos,
hogy aki teheti
maradjon otthon!
Ezzel megállíthatjuk
a koronavírus terjedését.
18 év után először
beszédet mondott
az angol királynő.
Arról beszélt,
hogy aki teheti,
maradjon otthon.
Te is segíts másokon!
Maradj otthon!
Csak akkor menj ki a lakásból,
ha nagyon fontos dolgod van!
Kilenc és dél közt
csak akkor menj ügyeket intézni,
ha elmúltál 65 éves!
Így segíthetsz megállítani a vírus terjedését.
A királynő beszédében
azt is elmondta,
hogy köszöni
az egészségügyi dolgozók munkáját.
Ők nem tehetik meg,
hogy otthon maradnak.
Nekik muszáj dolgozniuk,
hogy segítsenek az embereken.
Magyarország Kormánya
is hálás az egészségügyi dolgozóknak.
Orbán Viktor
Magyarország miniszterelnöke
500 ezer forint jutalmat ad
az egészségügyi dolgozóknak,
még ebben az évben.
Így köszöni meg nekik
a sok munkát
ebben a nehéz helyzetben
Te is megköszönheted
az egészségügyi dolgozóknak
a kemény munkát.
Minden este
8 órakor
állj ki
az erkélyre,
vagy állj oda
az ablakhoz,
és tapsolj!
Az emberek Magyarországon
így köszönik meg
az egészségügyi dolgozók munkáját.
Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?
Az első és legfontosabb,
hogy maradj otthon!
Akkor is megfertőzhetsz másokat
amikor nincsenek tüneteid!
Gyakran moss kezet!
Fertőtlenítsd a kezed!
Ne adj puszit!
Ne ölelj meg másokat!
Ha betegnek érzed magad,
ne menj orvoshoz!
Inkább telefonálj a segítődnek
vagy a háziorvosodnak.
Így megállíthatjuk
a vírus terjedését.
Friss hírekért,
információért
figyeld a híreket,
és a kormány oldalát,
a www.koronavirus.gov.hu-t.
A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük, azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása).
Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41
Ezeket is olvassa el:
Kikötözték meztelenül az autista fiút egy magyar kórházban.
Könnyen érthető cikk a koronavírusról 4 – 2020. március 24.
Online képzés a könnyen érthető kommunikációról 2025. szeptember 5-én
Újjáalakul az OFT - értelmi fogyatékos tagja is lesz a tanácsadó testületnek
Semmit, Rólunk, Nélkülünk!
Címke vagy útjelző? – Bemutatjuk a gyöngyösi Autista Segítő Központot
Reklám
Keresés az oldalon
Facebook oldalunk
Mai műsor
Bejelentkezés
Mai napi információk
Időjárás
28°C






