Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

Android-os alkalmazás (Készítette: Benkő Dániel)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


42
hallgató

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 13 – 2020. április 6.

- 2020. április 7. 9:36 - 443 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

A koronavírus egy vírusfajta,
ami betegséget okoz.
A betegség,
amit a koronavírus okoz,
hasonlít az influenzára
és tüdőgyulladást okozhat.
Eddig ezt a vírust nem ismertük.
beteg_emberekBővebben a koronavírusról itt olvashatsz:
https://efoesz.hu/egyeb/koronavirus-konnyen-ertheto-tajekoztato/

Jelenleg
Magyarországon
több,
mint 700
igazoltan koronavírusos
emberről tudunk.
Egyre több emberről fog kiderülni,
hogy koronavírusos.
ripVárható,
hogy egyre több emberről fog kiderülni,
hogy koronavírusos.
Valószínűleg
sokan vannak olyanok is,
akik elkapták a vírust,
de nem tudjuk róluk.
Sajnos több lett az elhunytak száma is:
már 38 ember halt bele a koronavírusba.

A legtöbb fertőzés
a fővárosban
terkepBudapesten,
és Pest megyében van.
Minden megyében van
fertőzött ember.

Fontos tudni,
hogy a koronavírusnak
nem mindig vannak tünetei.
Van,
aki jól érzi magát,
mégis fertőző.
Ezért fontos,
hogy aki teheti
kiralynomaradjon otthon!
Ezzel megállíthatjuk
a koronavírus terjedését.

18 év után először
beszédet mondott
az angol királynő.
Arról beszélt,
hogy aki teheti,
maradjon otthon.

Te is segíts másokon!
Maradj otthon!
eü_dolgozokCsak akkor menj ki a lakásból,
ha nagyon fontos dolgod van!
Kilenc és dél közt
csak akkor menj ügyeket intézni,
ha elmúltál 65 éves!

Így segíthetsz megállítani a vírus terjedését.

A királynő beszédében
azt is elmondta,
hogy köszöni
az egészségügyi dolgozók munkáját.
Ők nem tehetik meg,
orban_viktorhogy otthon maradnak.
Nekik muszáj dolgozniuk,
hogy segítsenek az embereken.

Magyarország Kormánya
is hálás az egészségügyi dolgozóknak.
Orbán Viktor
Magyarország miniszterelnöke
500 ezer forint jutalmat ad
az egészségügyi dolgozóknak,
még ebben az évben.
Így köszöni meg nekik
taps_2a sok munkát
ebben a nehéz helyzetben

Te is megköszönheted
az egészségügyi dolgozóknak
a kemény munkát.
Minden este
8 órakor
állj ki
az erkélyre,
vagy állj oda
az ablakhoz,
tapsés tapsolj!
Az emberek Magyarországon
így köszönik meg
az egészségügyi dolgozók munkáját.

Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Az első és legfontosabb,
hogy maradj otthon!
maradj otthon
Akkor is megfertőzhetsz másokat
amikor nincsenek tüneteid!
Gyakran moss kezet!
Fertőtlenítsd a kezed!
Ne adj puszit!
Ne ölelj meg másokat!
Ha betegnek érzed magad,
ne menj orvoshoz!
Inkább telefonálj a segítődnek
vagy a háziorvosodnak.
Így megállíthatjuk
a vírus terjedését.
Friss hírekért,
információért
figyeld a híreket,
és a kormány oldalát,
www.koronavirus.gov.hu-t.

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

MVGYOSZ. székházának felújítása

Online rádió

Erikkancs - a digitális újságos

Alko-soft

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2022. július 1. péntek, Tihamér, Annamária napja van.
Ma van a(z) A Magyar egészségügy napja, építészek napja.
Az év 26. hete és 182. napja.
Holnap Ottó napja lesz.

1697. Zemplén megyei zendülés. A sárospataki kapitány, ki az újhelyi vásárra menő néptől vámot zsarolt, július 1-én 17 közlegénnyel együtt agyonveretett. A következő éjjel a nép Tokaj és Patak várakat elfoglalta.


1836. A "Törvényhatósági Tudósítások" keletkezése. Kossuth Lajos megindította írott és írva sokszorosított tudósításait a megyei közgyűlések tárgyalásairól.


1969. Budapesten megkezdődik a villamosok és az autóbuszok kalauz nélküli járatása.


Gulyás Pál: A méhekhez

Süt a szép Nap, szép virágot
nyit a boldog július,
most születnek a villámok,
ott, ahol az ég borús.
Kicsi méhek, ti a füvek
halkan zörgő fiai,
legyetek a nyárhoz hűek,
ajtajához hajlani!..."

BKK Információk

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


egy szorozva egy = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 312
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com