Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Vakvezet*kutya képzésr*l - Schiff Mónika iskolavezet*vel Rózsa Dezs* beszélget
63
hallgató

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

iOS alkalmazás (Iphone-ra) (Készítette: Ócsvári Áron)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 15 – 2020. április 8.

- 2020. április 9. 6:49 - 1782 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

A koronavírus egy vírusfajta,
ami betegséget okoz.
A betegség,
amit a koronavírus okoz,
hasonlít az influenzára
és tüdőgyulladást okozhat.
magyar_adatok_0408Eddig ezt a vírust nem ismertük.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz:
https://efoesz.hu/egyeb/koronavirus-konnyen-ertheto-tajekoztato/

Jelenleg
Magyarországon
895
koronavírusosemberről tudunk.
Ez várható volt.
Egyre több emberről fog kiderülni,
hogy koronavírusos.
Valószínűleg
terkep0408sokan vannak olyanok is,
akik elkapták a vírust,
de nem tudjuk róluk.
Sajnos több lett az elhunytak száma is:
már 58 ember halt bele a koronavírusba.

Szerencsére
jó hírek is vannak.
Már 94 ember gyógyult meg
a koronavírus fertőzésből.

A legtöbb fertőzés
a fővárosban
idosek_fiatalok_infoBudapesten,
és Pest megyében van.
Minden megyében van
fertőzött ember.

Fontos tudni,
hogy nem csak idősek kaphatják el
a koronavírus fertőzést.
Tudunk gyerekekről,
fiatalokról is,
akik elkapták már
a koronavírus fertőzést.
Az egészséges fiatal emberek
könnyebben viselik
a betegséget.
Enyhébbek a tüneteik,
hamarabb gyógyulnak meg.
A koronavírus járványt
akárki elkaphatja.
Ezért fontos,
hogy
aki teheti
maradjon otthon.

Nem csak az egészségügynek
nehéz ez az időszak.
Nagyon megviseli a gazdaságot is.
Sok cég nehéz helyzetbe került.
gazdasag_infoEnnek több oka van:

– Vannak munkák,
amiket nem lehet otthonról csinálni.
Ilyen például a szerelő,
vagy az eladó.
– Mivel minden boltnak,
ami nem: élelmiszerbolt,
drogéria,
vagy gyógyszertár
be kell zárnia
délután 3 órakor.
Így kevesebb pénzt
keresnek egy nap.
– Az emberek
ebben a nehéz helyzetben
olyan dolgokra költenek,
ami tényleg fontos.
Például:
élelmiszerre,
gyógyszerre,
tisztítószerekre.
Ezért nehéz helyzetbe kerültek azok,
akik olyan termékeket
vagy szolgáltatásokat árulnak,
ami nem fontos
a mindennapokban.
Ilyen lehet például
fodrasza fodrász,
az ékszerész,
könyvárus.

Ezt a nehéz helyzetet
több módon kezelik a cégek:
Van olyan cég,
ahol az emberek
most kevesebb fizetést kapnak.

Van olyan cég,
ahol az emberek nem kapnak fizetést.
kevesebb_penzVan olyan cég is
ahol sok embert
el kellett küldeni
a munkahelyéről.
Azokat az embereket,
akiknek nincs munkája,
nincs_penzmunkanélkülinek nevezzük.

Ők azért nem tudnak
új munkát keresni,
mert jelenleg
nincs_munkanem tudnak a munkaadók
új embereket felvenni.

Ma hajnalban hivatalosan is
feloldották a vesztegzárat
a Kínában található
Vuhanban,
ahonnan
a koronavírus járvány elindult.

kína_v2A vesztegzár azt jelenti,
hogy a városba nem jöhet be senki
és onnan nem mehet ki senki.
Erre azért volt szükség,
hogy megállítsák
a koronavírus terjedését.
A város lakói sem mehettek el
otthonaikból.
Aki ki akart menni az utcára,
annak engedélyre volt szüksége.
Most a városba
be lehet utazni,
kinai_noés onnan ki is lehet menni.
Az emberek kimehetnek az utcára.
Az iskolák
és a gyárak
továbbra is zárva maradnak.

Magyarországon jelenleg
kijárási korlátozás van.
Maradj otthon!
Csak akkor menj ki a lakásból,
joido_maradj_otthonha nagyon fontos dolgod van!
Kilenc és dél közt csak akkor menj ügyeket intézni,
ha elmúltál 65 éves!

Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Az első és legfontosabb,
maradj otthonhogy maradj otthon!
Akkor is megfertőzhetsz másokat
amikor nincsenek tüneteid!
Gyakran moss kezet!
Fertőtlenítsd a kezed!
Ne adj puszit!
Ne ölelj meg másokat!
Ha betegnek érzed magad,
ne menj orvoshoz!
Inkább telefonálj a segítődnek
vagy a háziorvosodnak.
Így megállíthatjuk
a vírus terjedését.
Friss hírekért,
információért
figyeld a híreket,
és a kormány oldalát,
www.koronavirus.gov.hu-t.



A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük, azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása).
Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!


Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

 

Vakrepülés Színtársulat

Kultúrtanya Közösségi tér

Online rádió

Alko-soft Hobby Rádió - MyOnlineRadio.hu

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2026. április 19. vasárnap, Emma napja van.
Az év 16. hete és 109. napja.
Holnap Tivadar napja lesz.

1566. A hős Zrínyi Miklós tárnokmester és Szigetvár parancsnokának nemes elszántsága a vár megvédésére.


1848. Pesten népgyűlésen a csőcselék azt kívánta, hogy a háztulajdonosok a következő negyedévi lakbér követeléséről mondjanak le.


Reviczky Gyula: Emma

Mint nyári éjszakán
A csillagot:
Úgy nézlek csöndes vággyal én,
Ha egyedül vagyok,
S mint nyári éjszakán
A csillagok:
Zajgó szívem hullámiban
Szép szemed úgy ragyog.

Időjárás

2026-04-19, 20:15
Overcast
W
Előjelzés
21°C
1.7 m/s
Apparent: 19°C
Nyomás: 1012 mb
Páratartalom: 32%
Szél: 1.7 m/s W
Széllökések: 8.7 m/s
UV-Index: 0.05
Rövid leírás: 0mm /69% / Rain
Napfelkelte: 05:47
 

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


négy plusz egy = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 330

A Kultúrtanya programajánlója

A rádiónkat is üzemeltető Net-média Alapítvány által üzemeltetett Kultúrtanya – integrált közösségi tér programjaiból ajánlunk!

Kultúrtanya

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com