Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

prognózis - Tele van a város szerelemmel
64
hallgató

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

iOS alkalmazás (Iphone-ra) (Készítette: Ócsvári Áron)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 18 – 2020. április 15.

- 2020. április 15. 12:35 - 1862 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

A koronavírus egy vírusfajta,
ami betegséget okoz.
A betegség,
amit a koronavírus okoz,
hasonlít az influenzára
és tüdőgyulladást okozhat.
Eddig ezt a vírust nem ismertük.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz:
https://efoesz.hu/egyeb/koronavirus-konnyen-ertheto-tajekoztato/

magyar_adato0415kJelenleg
Magyarországon
1579
koronavírusos emberről tudunk.
Egyre több emberről fog kiderülni,
hogy koronavírusos.
Valószínűleg
sokan vannak olyanok is,
akik elkapták a vírust,
de nem tudjuk róluk.
Sajnos több lett az elhunytak száma is:
már 134 ember halt bele a koronavírusba.
hazi_karantenFőként idős
és más betegséggel is küzdő emberek.

Szerencsére
jó hírek is vannak.
Már 192 ember gyógyult meg
a koronavírus fertőzésből.

Nagyon sokan vannak
hatósági házi karanténban.
Összesen 13 360 ember.

Akit érdekelnek a pontos adatok
terkep_0415Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.
Itt meg lehet nézni azt is,
hogy Magyarországon
melyik megyében
hányan fertőződtek meg.

Tegnap a mezőgazdaságért felelős miniszter
azt mondta,
hogy van elég
letöltésélelmiszer Magyarországon.
Sokan aggódnak amiatt,
hogy sokszor üresek
a boltokban a polcok.
Ez nem amiatt van,
hogy nincs elég élelmiszer az országban.
Ez amiatt van,
hogy az emberek
most többet vásárolnak,
mint általában.

A magyarországi kórházakban
korhaz copynagy készülődés van.
A kórházak nagyon készülnek arra,
hogy ellássák a sok fertőzött embert.

Például:
– Védőfelszerelésekkel,
– fertőtlenítővel,
– lélegeztetőgépekkel
– és gyógyszerekkel készülnek.

Egyre több kórházat ürítenek ki,
hogy legyen helye
a koronavírusos betegeknek.
korhaz2Ez azt jelenti,
hogy az ott lévő beteget
hazaküldik vagy más kórházba
helyezik el.
Van olyan kórház,
ahol csak koronavírusos betegeket
fognak ellátni.

A kórházakban dolgozók
rengeteget dolgoznak.
Köszönjük meg az orvosok,
ápolók munkáját!

info_0409Aki teheti, maradjon otthon!
Ne feledd, hogy
Magyarországon jelenleg
kijárási korlátozás van.
Csak akkor menj ki a lakásból,
ha nagyon fontos dolgod van!
Ne találkozz olyanokkal,
akikkel nem laksz egy lakásban.
Az utcán és más helyeken
tarts másfél méteres távolságot
sor_a_boltbanv2az emberektől.
Kilenc és dél közt
csak akkor menj ügyeket intézni
vagy a boltba,
ha elmúltál 65 éves!
Így segíthetsz megállítani
a vírus terjedését.

Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
maradj otthon
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Az első és legfontosabb,
hogy maradj otthon!
Akkor is megfertőzhetsz másokat
amikor nincsenek tüneteid!
Gyakran moss kezet!
Fertőtlenítsd a kezed!
Ne adj puszit!
Ne ölelj meg másokat!
Ha betegnek érzed magad,
ne menj orvoshoz!
Inkább telefonálj a segítődnek
vagy a háziorvosodnak.
Így megállíthatjuk
a vírus terjedését.
Friss hírekért,
információért
figyeld a híreket,
és a kormány oldalát,
www.koronavirus.gov.hu-t.



A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük, azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása).
Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!


Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

 

Vakrepülés Színtársulat

Kultúrtanya Közösségi tér

Online rádió

Alko-soft Hobby Rádió - MyOnlineRadio.hu

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

  • 6:00: Jóreggelt! - reggeli információs műsor két órában.
  • 9:00: - film és zene (filmajánló műsor)
    Hallottál egy filmről, de nem tudod eldönteni, hogy megéri-e megnézni? Tetszik egy film betétdala, de a filmet nem ismered? Akkor jó helyen jársz! Egy órában bemutatunk egy filmet és az abban hallható zenéket. Movie and Music - a Hobby Rádióban.
  • 10:00: Coctail - Érdekes témák, érdekes emberek - magazin műsor - két órán keresztül
  • 12:00: Déli hírösszefoglaló -
  • 13:00: Délután - Benne: interjúk, riportok, tudósítások kulturális, szociális és közéleti eseményekről.
  • 14:00: Zamat - finom falatok a konyhában (két órán keresztül)
  • 16:00: Retikül - női magazin sok csajos hírrel és kevés focival
  • 17:00: Nagy generáció - Mindenki, aki a 70-es és 80-as években formálta a zenei világot (retró műsor a legnagyobbakkal)
  • 18:00: Esti hírösszefoglaló - Benne: a nap idézete, névnap köszöntő, évforduló naptár, sport.
  • 19:00: Vers, esti mese, kabaré, a nap érdekessége (riport, interjú, tudósítás), esti ka -
  • 21:00: - film és zene (filmajánló műsor)
    Hallottál egy filmről, de nem tudod eldönteni, hogy megéri-e megnézni? Tetszik egy film betétdala, de a filmet nem ismered? Akkor jó helyen jársz! Egy órában bemutatunk egy filmet és az abban hallható zenéket.
  • 22:00: Coctail - Érdekes témák, érdekes emberek - magazin műsor - két órán keresztül

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2026. május 6. szerda, Ivett, Frida napja van.
Az év 19. hete és 126. napja.
Holnap Gizella napja lesz.

1198. II. Endre hercegnek Hercegovinában és Dalmáciában szerzett vívmányainak emléke.


1338. Erzsébet, III. András és Fenenna királyné leánya meghal a tössi zárdában. Vele nőágon is kihal az Árpád-ház.


Csanádi Imre: Májusdícsérő

Május,
mosolygó,
békák torkát
megoldó,
gyöngyvirág-nyitogató,
cserebogár-zúgató.
Röptetsz
madarat,
meghozod
a nyarat,
pölyhös
fecskét,
fára cseresnyét!

Időjárás

2026-05-07, 01:26
Overcast
SSW
Előjelzés
19°C
3.9 m/s
Apparent: 18°C
Nyomás: 1011 mb
Páratartalom: 78%
Szél: 3.9 m/s SSW
Széllökések: 13.9 m/s
UV-Index: 0
Rövid leírás: 2.5mm /31% / Rain
Napfelkelte: 05:17
 

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


kettő szorozva négy = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 330

A Kultúrtanya programajánlója

A rádiónkat is üzemeltető Net-média Alapítvány által üzemeltetett Kultúrtanya – integrált közösségi tér programjaiból ajánlunk!

Kultúrtanya

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com