Könnyen érthető cikk a koronavírusról 27 – 2020. április 28.
Az ÉFOÉSZ. összeállítása
Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.Jelenleg Magyarországon
2649 koronavírusos emberről tudunk.
Már 291 ember halt bele a koronavírusba
és már 516 ember gyógyult meg
a fertőzésből.
Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
a https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.
Friss hírek
Hétfőtől Budapesten
sok helyen kötelező maszkot viselni.
Vannak olyan helyek is,
ahol kérik,
hogy viseljünk maszkot.
Például a postán
és a gyógyszertárakban.
Több olyan ország is van,
ahol az utcára is csak maszkban lehet kimenni.
Magyarország más településeken is
változtak a szabályok.
Például Miskolcon is
csak maszkban lehet utazni
a tömegközlekedésen.
Mindig figyeld a híreket,
hogy tudd,
a te lakhelyeden
milyen szabályok vannak!
Miért fontos a maszk viselés?
A koronavírus
az ember orrából
és szájából származó
apró cseppeken keresztül terjed.
Az arc eltakarása abban segít,
hogy a koronavírus ne terjedjen tovább.
Ha nincs maszkod,
akkor az is jó,
ha eltakarod a szádat
és az orrodat egy sállal.
Otthon is készíthetsz
magadnak maszkot.
Mire figyelj, amikor maszkot hordasz?
Müller Cecília
Magyarország tisztifőorvosa
tegnap azt mondta,
hogy ezekre figyelj,
amikor maszkot hordasz:
– a maszk felvétele
és levétele előtt
moss alaposan kezet,
– amikor maszk van rajtad,
ne nyúlj az arcodhoz
– a maszk takarja el
az orrodat és a szádat is,
– a maszk legyen szorosan az arcodon,
– a felrakás után ne nyúlj az arcodhoz.

Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?Hordj maszkot!
Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.
A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük, azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása).
Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41
Ezeket is olvassa el:
Átalakítják a nyugdíjrendszert
„Együtt az úton…szegregáció, integráció, inklúzió” című konferencián járt a TÁRS projekt
Az összefogás ereje: Papp László köszönetet mondott a debreceni maszkvarróknak
A járási hivatalok ellenőrzik az iskolákban a járványügyi szabályok betartását
Tragédia is lehet a tolerancia hiányából
Budapesten a NABI csillaga Két hétig teszteli a BKV az alacsonypadlós városi autóbuszt
Reklám
Keresés az oldalon
Facebook oldalunk
Mai műsor
Bejelentkezés
Mai napi információk
Időjárás
23°C




Mit tegyek,


