Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

Android-os alkalmazás (Készítette: Benkő Dániel)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


Alice Deejay - Back in my life
27
hallgató

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 51 – 2020. június 3.

- 2020. június 4. 5:04 - 443 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
3841 koronavírusos emberről tudunk.
Már 517 ember halt bele a koronavírusba
és már 2024 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0603

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


oviFriss hírek

Hétfőtől újranyitottak
az iskolák
és az óvodák.

 

Az óvodákba
be lehet vinni a gyerekeket.
iskolaAz óvónők
ugyanúgy figyelnek rájuk,
mint a koronavírus járvány előtt.

 

Az iskolák
nem ugyanúgy működnek most,
mint a koronavírus járvány előtt.
A diákok bemehetnek.
tanar_segitA tanárok is bemennek az iskolákba.
Rendes tanórák nincsenek.
A diákok megbeszélést tarthatnak
a tanárokkal.
Segítséget kérhetnek,
ha valamit nem értenek.
Megpróbálhatnak javítani
az év végi jegyükön.

junius_15

Ez azért fontos,
mert az iskolai tanév
június 15-én véget ér.

 

A legtöbb iskolában ügyelet is lesz.
Ez azt jelenti,
hogy a diákokra
ugyeleta tanárok figyelnek napközben.
Ez azért fontos,
mert sok szülő
már visszamehetett dolgozni.
Nem tudnak otthon maradni
a gyerekekkel.

 

Csak kis csoportokban lehetnek együtt a diákok.
iskola_udvarNem szabad sokan egyszerre
egy teremben lenniük.
Az udvarra is úgy mehetnek ki,
hogy a kis csoportok egymást váltják.
Egyszerre nem lehet kinn sok tanuló az udvaron.

Most,
hogy lassan újraindul az ország,
mindenkit az érdekel,
hogy mi lesz a gazdasággal.
nehez_helyzetA koronavírus járvány miatt
nagyon sok ember veszítette el
a munkáját.

Sok vállalkozás tönkrement.
Sok a munkanélküli ember.
Az egész világot megviselte
a koronavírus járvány.
Az egész világon
sok munkahely szűnt meg.
nehez_helyzet_2Nehéz lesz a következő időszak.
Nehéz lesz az embereknek
újra munkába állni.
A vállalkozóknak újra beindítani
a vállalkozásukat.
Sajnos sokan lesznek,
akiknek nem is fog sikerülni.

megprpbalni_ujra

 

Ne feledd,
hogy Magyarországon továbbra is
veszélyhelyzet van.
A kormány ma újratárgyalja,
hogy meddig tartson Magyarországon
a veszélyhelyzet.

figyelem

Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!


Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

MVGYOSZ. székházának felújítása

Online rádió

Erikkancs - a digitális újságos

Alko-soft

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

  • 6:00: Jóreggelt! - reggeli információs műsor két órában.
  • 8:00: Fülpiszka - Lőrincz Attila zenei műsora - kizárólag értékes magyar előadókkal, hiszen a tisztánhallás mindenkinek jár!
  • 9:00: - film és zene (filmajánló műsor)
    Hallottál egy filmről, de nem tudod eldönteni, hogy megéri-e megnézni? Tetszik egy film betétdala, de a filmet nem ismered? Akkor jó helyen jársz! Egy órában bemutatunk egy filmet és az abban hallható zenéket. Movie and Music - szombaton 17 órától a Hobby Rádióban.
  • 10:00: Tízórai - Godó Gyurival
  • 12:00: Déli hírösszefoglaló -
  • 13:00: Délután - Benne: interjúk, riportok, tudósítások kulturális, szociális és közéleti eseményekről.
  • 14:00: Zamat - finom falatok a konyhában (két órán keresztül)
  • 16:00: Retikül - női magazin sok csajos hírrel és kevés focival
  • 17:00: Nagy generáció - Mindenki, aki a 70-es és 80-as években formálta a zenei világot (retró műsor a legnagyobbakkal)
  • 18:00: Esti hírösszefoglaló - Benne: a nap idézete, névnap köszöntő, évforduló naptár, sport.
  • 19:00: Vers, esti mese, kabaré, a nap érdekessége (riport, interjú, tudósítás), esti ka -
  • 20:00: Fülpiszka - Lőrincz Attila zenei műsora - kizárólag értékes magyar előadókkal, hiszen a tisztánhallás mindenkinek jár!
  • 21:00: - film és zene (filmajánló műsor)
    Hallottál egy filmről, de nem tudod eldönteni, hogy megéri-e megnézni? Tetszik egy film betétdala, de a filmet nem ismered? Akkor jó helyen jársz! Egy órában bemutatunk egy filmet és az abban hallható zenéket. Movie and Music - szombaton 17 órától a Hobby Rádióban.
  • 22:00: Coctail - Érdekes témák, érdekes emberek - magazin műsor - két órán keresztül

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2022. július 6. szerda, Csaba napja van.
Az év 27. hete és 187. napja.
Holnap Apollónia napja lesz.

1437. Veszélyes lázadás támadt a parasztok közt Erdélyben, mely a Királyhágón innen is elterjedt néhány megyében. Főbb okai ezek voltak: hittérítés, az egyházi dézsmának készpénzben és pedig jobb értékűben szedése, és az így fizetni vonakodóknak 3 gíra birsággal és egyházi átkokkal fenyítése, a jobbágyok költözésének akadályozása.


1706. Rákóczi felesége, közvetítési kísérletének kudarca után, elhagyja Érsekújvárt. (A csehországi Karlsbadba utazik.)


1906. június 24- július 6. Négyezer bányász sztrájkol Salgótarjánban (Nógrád vármegye) munkaviszonyaik megjavításáért.


Erdélyi József: Nyári dal

"Csakhogy itt van, itt a nyár;
csakhogy engem itt talál:
csakhogy a tél s a tavasz,-
nem vitt el az a ravasz.
Itt a nyár, itt a nyár;
egy üveg sör s egy pohár,
itt van az asztalomon,
s iszok mint bölcs Salamon..."

BKK Információk

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


öt plusz nyolc = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 312
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com