Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal

Lejátszás

Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

Android-os alkalmazás (Készítette: Benkő Dániel)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


Ez hallható a rádióban:
A tudomány mai állása - Kovács Attila műsora

Hallgatók száma: 32

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 51 – 2020. június 3.

- 2020. június 4. 5:04 - 300 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
3841 koronavírusos emberről tudunk.
Már 517 ember halt bele a koronavírusba
és már 2024 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0603

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


oviFriss hírek

Hétfőtől újranyitottak
az iskolák
és az óvodák.

 

Az óvodákba
be lehet vinni a gyerekeket.
iskolaAz óvónők
ugyanúgy figyelnek rájuk,
mint a koronavírus járvány előtt.

 

Az iskolák
nem ugyanúgy működnek most,
mint a koronavírus járvány előtt.
A diákok bemehetnek.
tanar_segitA tanárok is bemennek az iskolákba.
Rendes tanórák nincsenek.
A diákok megbeszélést tarthatnak
a tanárokkal.
Segítséget kérhetnek,
ha valamit nem értenek.
Megpróbálhatnak javítani
az év végi jegyükön.

junius_15

Ez azért fontos,
mert az iskolai tanév
június 15-én véget ér.

 

A legtöbb iskolában ügyelet is lesz.
Ez azt jelenti,
hogy a diákokra
ugyeleta tanárok figyelnek napközben.
Ez azért fontos,
mert sok szülő
már visszamehetett dolgozni.
Nem tudnak otthon maradni
a gyerekekkel.

 

Csak kis csoportokban lehetnek együtt a diákok.
iskola_udvarNem szabad sokan egyszerre
egy teremben lenniük.
Az udvarra is úgy mehetnek ki,
hogy a kis csoportok egymást váltják.
Egyszerre nem lehet kinn sok tanuló az udvaron.

Most,
hogy lassan újraindul az ország,
mindenkit az érdekel,
hogy mi lesz a gazdasággal.
nehez_helyzetA koronavírus járvány miatt
nagyon sok ember veszítette el
a munkáját.

Sok vállalkozás tönkrement.
Sok a munkanélküli ember.
Az egész világot megviselte
a koronavírus járvány.
Az egész világon
sok munkahely szűnt meg.
nehez_helyzet_2Nehéz lesz a következő időszak.
Nehéz lesz az embereknek
újra munkába állni.
A vállalkozóknak újra beindítani
a vállalkozásukat.
Sajnos sokan lesznek,
akiknek nem is fog sikerülni.

megprpbalni_ujra

 

Ne feledd,
hogy Magyarországon továbbra is
veszélyhelyzet van.
A kormány ma újratárgyalja,
hogy meddig tartson Magyarországon
a veszélyhelyzet.

figyelem

Ahhoz,
hogy kevesebb legyen az új beteg,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat.
Viselj maszkot!
Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
Moss kezet!


Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

 

Online rádió

Erikkancs - a digitális újságos

Alko-soft

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2021. október 15. péntek, Teréz napja van.
Ma van a(z) Látássérültek nemzetközi napja, Fehérbot napja.
Az év 41. hete és 288. napja.
Holnap Gál napja lesz.

1848. Szegedi vérengzés. Két ittas nemzetőr által terjesztett azon álhírre, hogy szerviánusok közelednek, fosztogatás és vérengzés kezdetett, melyet csak 60 halott és sebesült árán lehetett elfojtani.


1946. Megindulnak a belföldi légi forgalom első járatait Budapest-Debrecen, illetve Budapest-Szombathely között.


Nagy László: Dióverés

" Elsuhogott az a füttyös
sárgarigó is délre.
Sárgul az árva diófa
zöld terebélye.

Levelek lengnek, akár a
színarany rigószárnyak,
elszállnak ők is a szélben
puszta határnak.

Áll a diófa, és érett
kincsei válnak tőle;
szellő ha bántja az ágat,
buknak a földre.

BKK Információk

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


egy szorozva nyolc = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 310
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com