Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

Android-os alkalmazás (Készítette: Benkő Dániel)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


Program ajánló -
41
hallgató

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 59 – 2020. június 15.

- 2020. június 16. 7:22 - 363 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

Ez egy könnyen érthető cikk
a koronavírusról.
A cikket innen tudod letölteni.

Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz.

Jelenleg Magyarországon
4076 koronavírusos emberről tudunk.
Már 563 ember halt bele a koronavírusba
és már 2485 ember gyógyult meg
a fertőzésből.

magyar_adatok_0615

Akit érdekelnek a pontos adatok
Magyarországról
és a világ többi országáról,
az nézze meg
https://koronavirus.gov.hu/ oldalt.


Healthy people carrying different icons related to healthy lifesFriss hírek

A legfrissebb adatok szerint
egyre lassul a koronavírus terjedése az országban.
Ez azt jelenti,
hogy egyre kevesebb új fertőzöttet találnak
és egyre több ember gyógyul meg.

 

parlamentkorhaz_sulyos_esetJelenleg 275 embert ápolnak kórházban
és ebből 20 ember van lélegeztetőgépen.
Ők a legsúlyosabb esetek.

 

A parlament holnap fogja megszavazni,
hogy eltörlik-e a veszélyhelyzetet az országban.
A veszélyhelyzet eltörlése után
sok minden változik majd.
Például kinyitnak a színházak és a mozik.

 

adatok_elemzese

Fontos,
hogy a járványveszély nem teljesen múlt el.
Emiatt a járványügyi készültség meg fog maradni.
Ez azt jelenti,
hogy a szakemberek folyamatosan figyelni fogják
az adatokat.
Így azonnal közbe tudnak lépni,
ha újra szükség lenne rá.

 

latogatasi_rendlatogatas

Péntektől
újra lehet beteget látogatni
a kórházakban.
Szigorú szabályai vannak a látogatásnak.
Például:

  • csak egészséges ember mehet be látogatni
  • és a látogatónak maszkot kell hordania.

A koronavírusos kórházi osztályokon lévő betegeket
most sem lehet látogatni.

 

dokit_hivniellatas_ujra

A mai naptól az összes egészségügyi ellátás
újraindul.
Fontos,
hogy továbbra is
előre kell időpontot egyeztetni.
A betegeket a vizsgálat előtt kikérdezik,
hogy nincs-e kockázata náluk
a koronavírus fertőzésnek.

 

sok_korhazi_agy

Korábban sok kórházi ágyat különítettek el
a koronavírusos betegek számára.
Szerencsére egyre kevesebb kórházi ágyra van szükség
a koronavírussal kapcsolatban.
Ezért egyre több ágy kerül vissza
a normál kórházi osztályokra.

 

maszktn_elsoajto_02A mai naptól a budapesti tömegközlekedés
is visszaáll a járvány előtti rendre.
A sofőrök melletti kordonokat
megszüntetik
és újra fel lehet szállni majd az első ajtókon is.

A maszk hordása
továbbra is kötelező.

 

Vakáció-1024x545Múlt héten lezárult az iskolai tanév.
A legtöbb iskolában ma
vagy ezen a héten tartják
az évzárókat.

 

Az iskolák ez után sem fognak bezárni.
tabor-1Napközis táborokat fognak tartani.
Ezzel programot adnak a gyerekeknek
és segítik a szülőket is.
A bölcsődék és óvodák sem zárnak be a nyárra.

Ne feledd,
továbbra is be kell tartanunk a szabályokat:

  • Viselj maszkot!
  • Tartsd a másfél méter távolságot másoktól!
  • Gyakran és alaposan moss kezet!

Mit tegyek,
info_vége_0424
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Hordj maszkot!

Friss hírekért és információkért
figyeld a híreket,
kövesd az http://efoesz.hu/ oldalt
vagy a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/.

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

MVGYOSZ. székházának felújítása

Online rádió

Erikkancs - a digitális újságos

Alko-soft

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2022. július 1. péntek, Tihamér, Annamária napja van.
Ma van a(z) A Magyar egészségügy napja, építészek napja.
Az év 26. hete és 182. napja.
Holnap Ottó napja lesz.

1697. Zemplén megyei zendülés. A sárospataki kapitány, ki az újhelyi vásárra menő néptől vámot zsarolt, július 1-én 17 közlegénnyel együtt agyonveretett. A következő éjjel a nép Tokaj és Patak várakat elfoglalta.


1836. A "Törvényhatósági Tudósítások" keletkezése. Kossuth Lajos megindította írott és írva sokszorosított tudósításait a megyei közgyűlések tárgyalásairól.


1969. Budapesten megkezdődik a villamosok és az autóbuszok kalauz nélküli járatása.


Gulyás Pál: A méhekhez

Süt a szép Nap, szép virágot
nyit a boldog július,
most születnek a villámok,
ott, ahol az ég borús.
Kicsi méhek, ti a füvek
halkan zörgő fiai,
legyetek a nyárhoz hűek,
ajtajához hajlani!..."

BKK Információk

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


hat mínusz öt = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 312
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com