Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Jazzklub - Zsuffa Péter m*sora
46
hallgató

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

iOS alkalmazás (Iphone-ra) (Készítette: Ócsvári Áron)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 62 – 2020. június 18.

- 2020. június 19. 11:07 - 1735 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

könnyen_logo_vector.cdrKedves Olvasóink!

Az elmúlt időszakban
minden hétköznap
könnyen érthető cikkeket
készítettünk számotokra
a koronavírussal kapcsolatban.

 

egyenloÚgy gondoljuk,
hogy fontos,
hogy mindenki egyenlően hozzáférjen
az információkhoz,
emiatt választottuk ezt a formát
ebben a mindenki számára nagyon nehéz
néhány hónapban.

 

kormanyMagyarország kormánya
hónapokkal ezelőtt
veszélyhelyzetet hirdetett ki.
Erre a koronavírus járvány miatt volt szükség.
A veszélyhelyzet tegnap éjfélkor megszűnt.
Kedden szavazták meg
a parlamenti képviselők.

 

aderTegnap délután
Áder János
Magyarország köztársasági elnöke is
aláírta az erről szóló törvényt.

 

Ez azt jelenti,
hogy megszűnik a kormány rendkívüli felhatalmazása.
szavazasA kormány eddig azonnal
hozhatott döntéseket,
törvényeket.
Nem kellett megszavazni a képviselőknek.
A veszélyhelyzet megszűnésével
újra szavazniuk kell a képviselőknek
az új törvényekről.

 

operativ_torzsNem lesz minden nap
sajtótájékoztató sem.
Az operatív törzs nem szűnik meg,
de nem fognak minden nap
bejelentéseket tenni.

 

Figyelik a koronavírusos fertőzöttek számát.
Lehet,
adatok_figyelesehogy később megint sok lesz a fertőzött.
Erre is fel kell készülniük.

Az életünk már majdnem visszatért
a rendes kerékvágásba.
Jelenleg Magyarországon
egészségügyi válsághelyzet van.

 

mindenki_vasarolEz azt jelenti,
hogy néhány szabályt még be kell tartanunk,
de sok szabályon már enyhítettek.
Ilyen szabály például,
hogy már bármikor
lehet menni vásárolni.
Úgy,
mint a koronavírus járvány előtt.

 

elso_hullam_vege

A koronavírus járvány első hullámának vége.
Szerencsére már nincs annyi új fertőzött.

Nincsenek új hírek
a koronavírus járvánnyal kapcsolatban.
Így mi sem fogunk minden nap cikket írni.

 

facebook_2EFOESZlogo_2cikket_irniAz elmúlt 14 héten,
összesen 62 darab cikket írtunk
a koronavírussal kapcsolatban.

 

A cikkeket folyamatosan kiraktuk
Facebook oldalunkra
és az ÉFOÉSZ honlapjára is.
Cikkeinket nagyon sokan olvasták online.

olvasniA három hónap alatt
a Facebook oldalunkon
naponta átlagosan
2500
olvasónk volt.
Az ÉFOÉSZ honlapján pedig
naponta átlagosan 70
olvasónk volt.

index-logo-keretesA koronavírusról szóló
könnyen érthető tájékoztatónkat
pedig majdnem 7000-ren olvasták.

 

Az Index.hu internetes hírportálon
heti három összefoglalót jelentettünk meg.

 

intezetA cikkeket minden nap,
elküldtük több mint 100
bentlakásos intézmény felé.
Így az ottlakók,
is értesülhettek
a legfontosabb hírekről.

 

karanténEz azért is fontos,
mert a bentlakásos intézetek lakói
március óta
nem járhattak ki az intézetekből
és látogatási tilalom is volt.

 

Az intézményi lakóktól
és az internetes olvasóktól
pozitivis nagyon jó visszajelzéseket kaptunk
a cikkekkel kapcsolatban.
Hasznosnak és érdekesnek tartották a cikkeket.

 

Emellett írtunk:

  • Húsvéti,
  • Anyák napi,
  • anyaknapieasterMájus 1-jei
  • és Pünkösdi különkiadásokat is.

 

Most búcsúzik
a könnyen érthető kommunikációs csapat is.
De a munkát nem fejezzük be.
Már gondolkodunk,
bucsu_finalhogyan tudnánk folytatni
a híradásokat.
Hamarosan jelentkezünk!

Ezt a hír itt tudod letölteni >>>

Addig is kövessétek
a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/
EFOESZlogo_2
és a honlapunkat:
http://efoesz.hu/

ÉFOÉSZ Központ
Könnyen érthető kommunikációs csapat



A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük, azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása).
Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!


Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

 

Vakrepülés Színtársulat

Kultúrtanya Közösségi tér

Online rádió

Alko-soft Hobby Rádió - MyOnlineRadio.hu

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2026. augusztus 30. vasárnap, Rózsa napja van.
Az év 35. hete és 242. napja.
Holnap Erika, Bella napja lesz.

936. A magyarok Strassburg közelében az oberkircheni monostor apácáit, szerzeteseit és ezek cselédeit, összesen 128 egyént kardélre hánytak.


1532. Szulejmánt, ki 4. hadjáratát vezette Magyarország ellen, Bécs felé vezető útjában Kőszeg várkapitánya, Jurisich Miklós föltartóztatta.


Reményik Sándor: Templom és iskola

"E templom s iskola között
Futkostam én is egykoron,
S hűtöttem a templom falán
kigyulladt gyermekhomlokom.
Azóta hányszor éltem át ott,
Lelkem zsenge tavasz-korát!
Ne hagyjátok a templomot,
A templomot s az iskolát!"

Időjárás

2026-08-30, 09:55
Clear sky
NNE
Clear sky
26°C
1.4 m/s
Apparent: 22°C
Nyomás: 1016 mb
Páratartalom: 44%
Szél: 1.4 m/s NNE
Széllökések: 5.9 m/s
UV-Index: 0
Rövid leírás: 0mm /0% / Rain
Napfelkelte: 06:00
 

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


kilenc mínusz hét = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 330

A Kultúrtanya programajánlója

A rádiónkat is üzemeltető Net-média Alapítvány által üzemeltetett Kultúrtanya – integrált közösségi tér programjaiból ajánlunk!

Kultúrtanya

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com