Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

Android-os alkalmazás (Készítette: Benkő Dániel)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


Cherry Lain - The sealer folk
33
hallgató

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 62 – 2020. június 18.

- 2020. június 19. 11:07 - 344 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

könnyen_logo_vector.cdrKedves Olvasóink!

Az elmúlt időszakban
minden hétköznap
könnyen érthető cikkeket
készítettünk számotokra
a koronavírussal kapcsolatban.

 

egyenloÚgy gondoljuk,
hogy fontos,
hogy mindenki egyenlően hozzáférjen
az információkhoz,
emiatt választottuk ezt a formát
ebben a mindenki számára nagyon nehéz
néhány hónapban.

 

kormanyMagyarország kormánya
hónapokkal ezelőtt
veszélyhelyzetet hirdetett ki.
Erre a koronavírus járvány miatt volt szükség.
A veszélyhelyzet tegnap éjfélkor megszűnt.
Kedden szavazták meg
a parlamenti képviselők.

 

aderTegnap délután
Áder János
Magyarország köztársasági elnöke is
aláírta az erről szóló törvényt.

 

Ez azt jelenti,
hogy megszűnik a kormány rendkívüli felhatalmazása.
szavazasA kormány eddig azonnal
hozhatott döntéseket,
törvényeket.
Nem kellett megszavazni a képviselőknek.
A veszélyhelyzet megszűnésével
újra szavazniuk kell a képviselőknek
az új törvényekről.

 

operativ_torzsNem lesz minden nap
sajtótájékoztató sem.
Az operatív törzs nem szűnik meg,
de nem fognak minden nap
bejelentéseket tenni.

 

Figyelik a koronavírusos fertőzöttek számát.
Lehet,
adatok_figyelesehogy később megint sok lesz a fertőzött.
Erre is fel kell készülniük.

Az életünk már majdnem visszatért
a rendes kerékvágásba.
Jelenleg Magyarországon
egészségügyi válsághelyzet van.

 

mindenki_vasarolEz azt jelenti,
hogy néhány szabályt még be kell tartanunk,
de sok szabályon már enyhítettek.
Ilyen szabály például,
hogy már bármikor
lehet menni vásárolni.
Úgy,
mint a koronavírus járvány előtt.

 

elso_hullam_vege

A koronavírus járvány első hullámának vége.
Szerencsére már nincs annyi új fertőzött.

Nincsenek új hírek
a koronavírus járvánnyal kapcsolatban.
Így mi sem fogunk minden nap cikket írni.

 

facebook_2EFOESZlogo_2cikket_irniAz elmúlt 14 héten,
összesen 62 darab cikket írtunk
a koronavírussal kapcsolatban.

 

A cikkeket folyamatosan kiraktuk
Facebook oldalunkra
és az ÉFOÉSZ honlapjára is.
Cikkeinket nagyon sokan olvasták online.

olvasniA három hónap alatt
a Facebook oldalunkon
naponta átlagosan
2500
olvasónk volt.
Az ÉFOÉSZ honlapján pedig
naponta átlagosan 70
olvasónk volt.

index-logo-keretesA koronavírusról szóló
könnyen érthető tájékoztatónkat
pedig majdnem 7000-ren olvasták.

 

Az Index.hu internetes hírportálon
heti három összefoglalót jelentettünk meg.

 

intezetA cikkeket minden nap,
elküldtük több mint 100
bentlakásos intézmény felé.
Így az ottlakók,
is értesülhettek
a legfontosabb hírekről.

 

karanténEz azért is fontos,
mert a bentlakásos intézetek lakói
március óta
nem járhattak ki az intézetekből
és látogatási tilalom is volt.

 

Az intézményi lakóktól
és az internetes olvasóktól
pozitivis nagyon jó visszajelzéseket kaptunk
a cikkekkel kapcsolatban.
Hasznosnak és érdekesnek tartották a cikkeket.

 

Emellett írtunk:

  • Húsvéti,
  • Anyák napi,
  • anyaknapieasterMájus 1-jei
  • és Pünkösdi különkiadásokat is.

 

Most búcsúzik
a könnyen érthető kommunikációs csapat is.
De a munkát nem fejezzük be.
Már gondolkodunk,
bucsu_finalhogyan tudnánk folytatni
a híradásokat.
Hamarosan jelentkezünk!

Ezt a hír itt tudod letölteni >>>

Addig is kövessétek
a Facebook oldalunkat:
https://www.facebook.com/kozpont.efoesz/
EFOESZlogo_2
és a honlapunkat:
http://efoesz.hu/

ÉFOÉSZ Központ
Könnyen érthető kommunikációs csapat

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

MVGYOSZ. székházának felújítása

Online rádió

Erikkancs - a digitális újságos

Alko-soft

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

  • 6:00: Jóreggelt! - reggeli információs műsor két órában.
  • 8:00: Fülpiszka - Lőrincz Attila zenei műsora - kizárólag értékes magyar előadókkal, hiszen a tisztánhallás mindenkinek jár!
  • 9:00: - film és zene (filmajánló műsor)
    Hallottál egy filmről, de nem tudod eldönteni, hogy megéri-e megnézni? Tetszik egy film betétdala, de a filmet nem ismered? Akkor jó helyen jársz! Egy órában bemutatunk egy filmet és az abban hallható zenéket. Movie and Music - szombaton 17 órától a Hobby Rádióban.
  • 10:00: Tízórai - Godó Gyurival
  • 12:00: Déli hírösszefoglaló -
  • 13:00: Délután - Benne: interjúk, riportok, tudósítások kulturális, szociális és közéleti eseményekről.
  • 14:00: Zamat - finom falatok a konyhában (két órán keresztül)
  • 16:00: Retikül - női magazin sok csajos hírrel és kevés focival
  • 17:00: Nagy generáció - Mindenki, aki a 70-es és 80-as években formálta a zenei világot (retró műsor a legnagyobbakkal)
  • 18:00: Esti hírösszefoglaló - Benne: a nap idézete, névnap köszöntő, évforduló naptár, sport.
  • 19:00: Vers, esti mese, kabaré, a nap érdekessége (riport, interjú, tudósítás), esti ka -
  • 20:00: Fülpiszka - Lőrincz Attila zenei műsora - kizárólag értékes magyar előadókkal, hiszen a tisztánhallás mindenkinek jár!
  • 21:00: - film és zene (filmajánló műsor)
    Hallottál egy filmről, de nem tudod eldönteni, hogy megéri-e megnézni? Tetszik egy film betétdala, de a filmet nem ismered? Akkor jó helyen jársz! Egy órában bemutatunk egy filmet és az abban hallható zenéket. Movie and Music - szombaton 17 órától a Hobby Rádióban.
  • 22:00: Coctail - Érdekes témák, érdekes emberek - magazin műsor - két órán keresztül

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2022. június 29. szerda, Péter, Pál napja van.
Az év 26. hete és 180. napja.
Holnap Pál napja lesz.

1873. Deák Ferenc utolsó parlamenti beszéde az egyház és az állam közti jogviszonyról. Szívbaja mindinkább súlyosbodván, nem volt többé képes a törvényhozás termében felszólalni, később már az üléseket sem látogatta. Halála e beszéd után 2 év 7 hónap múlva következett be.


1964. Megindul a menetrendszerű autóbusz-forgalom Magyarország és Csehszlovákia között.


Arany János: A fülemile

"...Péter és Pál /tudjuk/ nyárban
Összeférnek a naptárban,
Könnyű nekik ott szerényen
megárulni egy gyékényen;
Hanem a mi Péter-Pálunk
Háza körül mást találunk:
Zenebonát, örök patvart,
Majd felfordítják az udvart;
Rossz szomszédság: török átok,
S ők nemigen jó barátok..."

BKK Információk

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


egy szorozva három = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 311
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com