Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

Android-os alkalmazás (Készítette: Benkő Dániel)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


Jazzklub - Zsuffa Péter műsora
42
hallgató

Könnyen érthető koronavírus hírek – március 26.

- 2021. március 27. 8:38 - 340 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

A koronavírus terjedése

A koronavírus harmadik hulláma
egyre erősödik.
A brit vírusmutáns több embert
képes megfertőzni.
A mutáns változatot jelent.
A brit mutáns jobban fertőz,
és súlyosabb betegségeket okoz,
mint a többi változat.

Egyre több fiatal kerül a kórházba.
Olyan fiatalok is,
akiknek nincs semmilyen betegsége.

A szakemberek azt kérik,
hogy figyeljünk a szabályokra:
– lakott területen viseljünk maszkot,
– tartsuk a 1,5 méteres távolságot,
– kerüljük a zárt helyeket,
– tartsuk be a karantént,
– alaposan mossunk kezet,
-ha betegek vagyunk,
ne menjünk emberek közé.

Oltások

A járvány megállítására
a védőoltás a legjobb megoldás.
Aki megkapja az oltást,
három hét múlva lesz védett.
Az is elkaphatja a koronavírust,
aki megkapta az oltást.
De a védőoltás megakadályozza,
hogy súlyos tünetek alakuljanak ki.

Hamarosan új vakcinákat is
használni fognak oltáshoz.
Ezzel Magyarországon
7 fajta vakcinával lehet majd oltani.

Müller Cecília elmondta,
hogy áprilisban érkezhet
a Janssen cég vakcinája is.
Ez a vakcina egydózisú.
Ez azt jelenti, hogy ebből a típusból
elég egy oltás is.
Aki még nem regisztrált oltásra,
az itt tud jelentkezni:
www.vakcinainfo.gov.hu

Korlátozások

A korábban meghozott korlátozások
továbbra is érvényesek:
– kötelező a maszkviselés,
– este 8 és reggel 5 óra között kijárási tilalom van,
– a zárva tartó üzletek továbbra sem nyitnak ki,
– tilos rendezvényt szervezni,
vagy azon részt venni,
– tilos a gyülekezés,
– az országhatárokat ellenőrzik.
Húsvét idejére
külön intézkedéseket hozhatnak.

Egyeztetés a nyitásról

Orbán Viktor miniszterelnök elmondta,
hogy kell egy terv
az ország megnyitásához.
A szakemberek dolgoznak
a nyitás részletein.
Ez azt jelenti,
hogy a kormány minden érintettel tárgyal.
Tárgyalnak a bezárt boltok
és üzletek nyitásáról is.
De addig nem lehet nyitni,
amíg a 65 évnél idősebbek
nincsenek beoltva.

Ha az oltottak száma eléri a 2,5 milliót,
akkor kinyithatnak az óvodák és az iskolák.
Gulyás Gergely elmondta,
legkorábban április 12-énvagy április 19-én
nyithatnak ki az iskolák.
A nyitás előtt be akarják oltani
a tanárokat és óvodai dolgozókat.

 

Egészségügyi ellátás

A kormány elmondta,
hogy az egészségügy biztosítja a megfelelő ellátást.
Az egészségügyi intézmények,
és kórházak nagyonleterheltek.
A koronavírus harmadik hulláma miatt
nagyon sokan vannak kórházban.
A kormány ezért úgy döntött,
hogy az önkormányzati szakrendelők
is segítenek a védekezésben.
Szakrendelés például
a szemészet vagy a fogászat.
A háziorvosok és a szakrendelőkben dolgozók
segíteni fogják az oltási programot.

A kormány megkezdte
az egészségügyi végzettségű
önkéntesek toborzását is.
Már 500 önkéntes jelentkezett
egészségügyi munkára.
Az önkéntes azt jelenti,
hogy valaki magától
jelentkezik egy munkára,
amiért nem kér pénzt.

Gyógyszerek

A favipiravir tabletta hatásos a koronavírus ellen.
A tablettát háziorvos is felírhatja,
és ingyenesen kiváltható.
A gyógyszert azok kapják,
akik otthon gyógyulnak,
és nincsenek súlyos tüneteik.

A monulpiravir egy új,kísérleti gyógyszer.
Ez a gyógyszer lassítja a vírus szaporodását,
de nem gyógyítja a betegséget.

A Pfizer gyógyszervállalat tesztel
egy újgyógyszert is.
Ezt a gyógyszert a fertőzés korai szakaszában
lehetne adni a betegeknek.

Ez a hírlevél
innen tölthető le >>>

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

MVGYOSZ. székházának felújítása

Online rádió

Erikkancs - a digitális újságos

Alko-soft

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

  • 6:00: Jóreggelt! - reggeli információs műsor két órában.
  • 9:00: - Zsuffa Péter műsora két órán keresztül
    Zsuffa Péter 1998-ban kezdett rádiózni Egerben a Rádió7 101.9-en. Akkor egy 3 fős stábbal indult a Starsky és Hutch Jazz Klub.

    Az idők folyamán sokminden változott, így a csapat is a műsor is más lett, de egy dologban 1998-óta nincs változás.
    Ebben a 2 órás Zsuffa Péter Jazz Klubban mindig a lehető legjobb zenék szólnak a világ legjobb jazz-muzsikusaitól.
    Zsuffa Péter a jazz műfaj egyik leglelkesebb hazai szakértője és kutatója. Műsora alap a jazz műsorok palettáján, ha kikapcsolódni szeretnél és elfelejteni a mindennapok rohanását; ez az amit keresel.
  • 11:00: Szevasztok - Szicsó (Gárdonyi Szilárd) fiatalos "bolondos" műsora, ahol a jókedv-kacagás a lényeg. Az önfeledt poénkodás a hallgatók szórakoztatását hivatott elősegíteni.
  • 12:00: Déli hírösszefoglaló -
  • 13:00: - a Hobby Rádió informatikai magazinja (a pénteki műsor ismétlése)

    Érdeklik önt az informatikai újdonságok? Szeretne naprakész információkat kapni a szoftverek akadálymentességéről? Szeretne képben lenni az IT világ fontosabb történéseivel? Ha ezekből legalább egyre igen a válasz, hallgassa a műsort minden pénteken 8-tól (ismétlésként este 20-tól) a Hobby rádióban!

    Rövid bemutatók, interjúk, érdekes beszélgetések. Az önfelett szórakoztatást a három házmester biztosítja: Bojtor Zoltán, Rauch Róbert és Szakács Máté.

    Gépház - Kopogjon be hozzzánk!

  • 16:00: US fever show - listavezető dalok Amerikából két órán keresztül
  • 18:00: Esti hírösszefoglaló - Benne: a nap idézete, névnap köszöntő, évforduló naptár, sport.
  • 19:00: Vers, esti mese, kabaré, a nap érdekessége (riport, interjú, tudósítás), esti ka -
  • 20:00: - a HELMA beszélgetős irodalmi műsora. Szerzők és könyveik bemutatása. - Műsorvezetők: Pregh Balázs és Dvariecki Bálint
    A HELMA kiadónál megjelenő szerzők és azok köteteinek bemutatása.

    Izgalmas és érdekes szerzőkkel és kötetekkel ismerkedhet meg a hallgatóság.

    Ha szereted a könyveket, szeretnél a szerzők életébe bekapcsolódni, akkor itt a helyed nálunk!

    Az adások 40-60 perces időtartamban mutatják be az aktuális vendégünket, írói munkásságát.

    A két műsorvezető Pregh Balázs és Dvariecki Bálint vár mindenkit szeretettel!

    Keresd hangoskönyveinket a www.helma.hu web-oldalon.
    A HELMA Facebook oldala
  • 21:00: - Zsuffa Péter műsora két órán keresztül
    Zsuffa Péter 1998-ban kezdett rádiózni Egerben a Rádió7 101.9-en. Akkor egy 3 fős stábbal indult a Starsky és Hutch Jazz Klub.

    Az idők folyamán sokminden változott, így a csapat is a műsor is más lett, de egy dologban 1998-óta nincs változás.
    Ebben a 2 órás Zsuffa Péter Jazz Klubban mindig a lehető legjobb zenék szólnak a világ legjobb jazz-muzsikusaitól.
    Zsuffa Péter a jazz műfaj egyik leglelkesebb hazai szakértője és kutatója. Műsora alap a jazz műsorok palettáján, ha kikapcsolódni szeretnél és elfelejteni a mindennapok rohanását; ez az amit keresel.
  • 23:00: Szevasztok - Szicsó (Gárdonyi Szilárd) fiatalos "bolondos" műsora, ahol a jókedv-kacagás a lényeg. Az önfeledt poénkodás a hallgatók szórakoztatását hivatott elősegíteni.

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2022. július 3. vasárnap, Kornél, Soma napja van.
Az év 26. hete és 184. napja.
Holnap Ulrik napja lesz.

1807. Szentes János nyugalmazott kapitány a királytól engedélyt kap nyomda alapítására Sárospatakon.


1825. Már 13 év és 3 hónap óta nem tartatott országgyűlés; de Ferenc király elvégre meggyőződött, hogy az abszolutizmussal boldogulni nem lehet, azért július 3-án országgyűlést hirdetett Pozsonyban szeptember 11-ére.


Rab Zsuzsa / 1926. júl.3. - /

Verem

"...Itt Petőfi csak olajnyomat,
Arany erre az utat se tudja,
Itt Dózsa csak szivar,
Ady meg lila bankó,
a világűr egy vicc csak a bortócsában.
De országnyi a padló,
amelyről záróra után
felsöprik a csillagokat,
a Fiastyúkot,
a botló cipők jajdulását,
a morzsolódó gerincek csontporát,
a vállakról leszakadt
karokat.

Ebből a veremből
kijutni:
egymás keze volna kötél.

BKK Információk

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


négy plusz kilenc = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 312
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com