Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

Android-os alkalmazás (Készítette: Benkő Dániel)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


Hírek -
25
hallgató

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 9 – 2020. március 31.

- 2020. április 1. 7:14 - 417 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összefoglalója

A koronavírus egy vírusfajta,

ami betegséget okoz.
A betegség,
amit a koronavírus okoz,

hasonlít az influenzára
temetesés tüdőgyulladást okozhat.
Eddig ezt a vírust nem ismertük.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz:
https://efoesz.hu/egyeb/koronavirus-konnyen-ertheto-tajekoztato/

Jelenleg Magyarországon
majdnem 500 emberről tudjuk,
hogy elkapta a koronavírust.

Sajnos
a koronavírus járványnak
már 16 halálos áldozata van.
szavazasMagyarországon a járvány
még nem érte el
a csúcsát.
Lesz olyan nap,
amikor sokkal több
megbetegedés lesz.
Ez nem lesz meglepetés.
A többi országban is így történt.
Magyarország fel van készülve rá.

Tegnap
az országgyűlés
Áder Jánosmegszavazta
a koronavírus elleni védekezésről
szóló törvényt.
Később Áder János
Magyarország
köztársasági elnöke
aláírta.
Ez azt jelenti,
hogy ez a törvény
a mai naptól érvényes.

Ez a törvény arról szól,
donteshogy a kormány
azonnal dönthet
bizonyos dolgokról.
Ez a törvény
arra ad engedélyt a kormánynak,
hogy amíg a járvány tart,
addig gyorsan tudjanak
új rendelkezéseket bevezetni.
Ilyen rendelkezés lehet
például amikor
kijárási tilalmat
akarnak bevezetni.

karantenEzt a koronavírus járvány miatt
tartották fontosnak.
Mivel március 11-én
a kormány
kihirdette,
hogy Magyarországon
veszélyhelyzet van,
így a kormánynak gyorsan kell
intézkedni,
ha valami történik.

Írtunk már korábban arról,
olimpiahogy idén nyáron
az Olimpiát
nem tartják meg.
Eddig nem lehetett tudni,
hogy mikor fogják megtartani.
Most döntötték el,
hogy az Olimpiát
egy évvel fogják eltolni.
Így 2021 nyarán fogják megtartani.

Ne felejtsd el!
Magyarország kormánya
ures_utcakijárási korlátozást
vezetett be.
Ez azt jelenti,
hogy az emberek
csak akkor hagyhatják el
az otthonukat,
amikor valami fontos dolguk van.
Ilyen dolog lehet például:
– amikor boltba kell menni
– amikor gyógyszertárba kell menni
vagy fontos ügyeket intézni.
Fontos,
maradjotthon_2hogy reggel kilenc és dél közt
csak 65 év felettiek
mehetnek ügyeket intézni,
vagy vásárolni.

Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Az első és legfontosabb,
hogy maradj otthon!
maradj otthon
Akkor is megfertőzhetsz másokat
amikor nincsenek tüneteid!
Gyakran moss kezet!
Fertőtlenítsd a kezed!
Ne adj puszit!
Ne ölelj meg másokat!
Ha betegnek érzed magad,
ne menj orvoshoz!
Inkább telefonálj a segítődnek
vagy a háziorvosodnak.
Így megállíthatjuk
a vírus terjedését.
Friss hírekért,
információért
figyeld a híreket,
és a kormány oldalát,
www.koronavirus.gov.hu-t.

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

MVGYOSZ. székházának felújítása

Online rádió

Erikkancs - a digitális újságos

Alko-soft

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

  • 6:00: Jóreggelt! - reggeli információs műsor két órában.
  • 8:00: Fülpiszka - Lőrincz Attila zenei műsora - kizárólag értékes magyar előadókkal, hiszen a tisztánhallás mindenkinek jár!
  • 9:00: - film és zene (filmajánló műsor)
    Hallottál egy filmről, de nem tudod eldönteni, hogy megéri-e megnézni? Tetszik egy film betétdala, de a filmet nem ismered? Akkor jó helyen jársz! Egy órában bemutatunk egy filmet és az abban hallható zenéket. Movie and Music - szombaton 17 órától a Hobby Rádióban.
  • 10:00: Tízórai - Godó Gyurival
  • 12:00: Déli hírösszefoglaló -
  • 13:00: Délután - Benne: interjúk, riportok, tudósítások kulturális, szociális és közéleti eseményekről.
  • 14:00: Zamat - finom falatok a konyhában (két órán keresztül)
  • 16:00: Retikül - női magazin sok csajos hírrel és kevés focival
  • 17:00: Nagy generáció - Mindenki, aki a 70-es és 80-as években formálta a zenei világot (retró műsor a legnagyobbakkal)
  • 18:00: Esti hírösszefoglaló - Benne: a nap idézete, névnap köszöntő, évforduló naptár, sport.
  • 19:00: Vers, esti mese, kabaré, a nap érdekessége (riport, interjú, tudósítás), esti ka -
  • 20:00: Fülpiszka - Lőrincz Attila zenei műsora - kizárólag értékes magyar előadókkal, hiszen a tisztánhallás mindenkinek jár!
  • 21:00: - film és zene (filmajánló műsor)
    Hallottál egy filmről, de nem tudod eldönteni, hogy megéri-e megnézni? Tetszik egy film betétdala, de a filmet nem ismered? Akkor jó helyen jársz! Egy órában bemutatunk egy filmet és az abban hallható zenéket. Movie and Music - szombaton 17 órától a Hobby Rádióban.
  • 22:00: Coctail - Érdekes témák, érdekes emberek - magazin műsor - két órán keresztül

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2022. június 29. szerda, Péter, Pál napja van.
Az év 26. hete és 180. napja.
Holnap Pál napja lesz.

1873. Deák Ferenc utolsó parlamenti beszéde az egyház és az állam közti jogviszonyról. Szívbaja mindinkább súlyosbodván, nem volt többé képes a törvényhozás termében felszólalni, később már az üléseket sem látogatta. Halála e beszéd után 2 év 7 hónap múlva következett be.


1964. Megindul a menetrendszerű autóbusz-forgalom Magyarország és Csehszlovákia között.


Arany János: A fülemile

"...Péter és Pál /tudjuk/ nyárban
Összeférnek a naptárban,
Könnyű nekik ott szerényen
megárulni egy gyékényen;
Hanem a mi Péter-Pálunk
Háza körül mást találunk:
Zenebonát, örök patvart,
Majd felfordítják az udvart;
Rossz szomszédság: török átok,
S ők nemigen jó barátok..."

BKK Információk

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


egy szorozva öt = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 311
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com