Példamutató: Fucsovics Marci újra egy jó ügy mellé állt
A Dorko Loyalty is Royalty kampány küldetése, hogy minél több magyarországi látássérült mellé kerülhessen egy hűséges segítőtárs.
Fucsovics Marci a kollekció egyik darabjában Fotó: Dorko/ Blikk
A magyar márka fő célja 2020-ban, hogy összegyűljön legalább egy vakvezető kutya teljes körű képzését fedező 1,8 millió forintos összeg. Ennek érdekében idén is megterveztek egy Loyalty is Royalty kollekciót, amelynek kapcsán többféle támogatói fokozatú termék és szett – póló, pulóver, maszk – vásárolható meg a márka weboldalán budapesti üzletében.
A kollekcióban idén helyet kapott egy limitált hoodie is, amelynek jelképes összege 100.000 Ft. A kollekcióból befolyt összeg nyereségének 100%-át ajánlja fel minden évben a Dorko az MVGYOSZ vakvezetőkutya-kiképző központ számára. A hazai művészekhez és sportolókhoz virtuálisan csatlakozva, most bárki felhívhatja a figyelmet a kampány fontosságára az egyedi, az Instagramon elérhető augmented reality maszk használatával is.
(Forrás: Blikk)
A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41
Ezeket is olvassa el:
Hangjelző-berendezések segítik a jövőben a vakok és gyengénlátók átkelését Glattfelder téri zebrákon...
Igényfelmérés látássérülteknek Tordas Westernfalu kirándulásra
Eredményesen zárta az évet a LÉARE Teke SE
Érzékenyítő tréning a Liferay-nál
Áthajtott a zebrán az autós, kutyája mentette meg a látássérült gyalogos életét
Reklám
Keresés az oldalon
Facebook oldalunk
Mai műsor
Bejelentkezés
Mai napi információk
Időjárás
11°C







Vélemény, hozzászólás?