Cél az akadálymentesség és az ügyfélélmény javítása – visszajelzéseket vár a Telekom
Látássérült ügyfélként van tapasztalata a Magyar Telekomnál folytatott online vagy telefonos ügyintézéssel kapcsolatban? Ha igen, az MVGYOSZ és a Magyar Telekom számít a visszajelzésére!
Vak vagy gyengénlátó ügyfélként okozott Önnek problémát egy Telekom üzlet felkeresése, a szerződéskötés, a termékek megismerése, az online információszerzés, vagy az egyenleglekérdezés? A cég televíziós vagy internet szolgáltatásainak használata során szembesült valamilyen nehézséggel? Esetleg van olyan pozitív tapasztalata a Telekom szolgáltatásaival kapcsolatban, amit szívesen megosztana másokkal?
A Magyar Telekom Nyrt. nemrég megkereséssel fordult a fogyatékossággal élő emberek országos érdekképviseleti szervezeteihez, köztük az MVGYOSZ-hez is annak érdekében, hogy az akadályozottsággal élő ügyfeleik kiszolgálásán javítsanak, megteremtve ezzel a minél inkább egyenlő esélyű hozzáférést. A szerteágazó telekommunikációs szolgáltatásokat nyújtó cég lakossági területén 2022-ben feláll egy olyan csapat, amelybe szakértőket delegál többek között az ügyfélszolgálati terület, az üzlethálózatok, a műszaki kiszolgálási és a termékfejlesztési terület, a TV GO és minden olyan szervezeti egység, amely direkt ügyfélkiszolgálással és a szolgáltatásaik / termékeik tervezésével és fejlesztésével foglalkozik. A munkacsoport létrehozásának célja közvetlenül összehozni az ügyféloldali szakmai képviselőiket a fogyatékossággal élő személyektől ügyféloldali tapasztalatokat közvetítő partnereikkel, továbbá felmérni, hogy milyen most a Telekom szolgáltatásainak, termékeinek, online-offline és telefonos ügyfélkiszolgálásának ügyféloldali kezelhetősége, használhatósága. Szeretnék felmérni és megtudni, hogy melyek azok a termékek / szolgáltatások, amelyek már most is önállóan használhatóak, és melyek azok a területek, amelyeket fejleszteni szükséges ahhoz, hogy segítő nélkül lehessen náluk ügyeket intézni, illetve igénybe venni a termékeiket, szolgáltatásaikat. Olyan konkrét ügyféltapasztalatokat várnak, amelyek alapján képet kaphatnak arról, hogy a Telekom ügyfélkezelése (online, telefonos, személyes, üzlethálózatok, panaszkezelés, szerződéskötés, stb.), illetve termékeik és szolgáltatásaik (pl. értékesített készülékek, csomagajánlatok, TV GO megoldások) mennyire inkluzívak / használhatóak. Amennyiben Ön a Magyar Telekom látássérült ügyfeleként rendelkezik olyan akár negatív, akár pozitív tapasztalattal, amit szívesen megosztana a szervezet közvetítése révén a vállalat munkatársaival annak érdekében, hogy a cég által nyújtott szolgáltatások hozzáférhetősége a vak és gyengénlátó emberek számára javuljon, írja meg élményét, tapasztalatait!
Az információkat, személyes tapasztalatokat és visszajelzéseket az MVGYOSZ ügyfélszolgálatának küldjék el az mvgyosz.hu honlap Kapcsolat menüpontjában elérhető űrlapon. A beküldés határideje 2022. február 21. hétfő.
A beérkezett visszajelzéseket, tapasztalatokat, konkrét eseteket a MVGYOSZ. munkatársai összegzik, és azokat az ügyfél beazonosítására nem alkalmas formában osztják meg a Magyar Telekom szakembereivel.
A Magyar Telekom Nyrt. termékeinek és szolgáltatásainak akadálymentesítésére és ügyfélélményének javítására irányuló érdekképviseleti munkában a Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetsége az Informatika a Látássérültekért Alapítvánnyal szoros szakmai partnerségben, közösen vesz részt.
A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41
Ezeket is olvassa el:
Reklám
Keresés az oldalon
Facebook oldalunk
Mai műsor
Bejelentkezés
Mai napi információk
Időjárás
5°C
Vélemény, hozzászólás?