Az oldal akadálymentesített
Hobby rádió – a Hang-adó

Rádió hallgatása

Az adatkezelési tájékoztató elolvastam és nyilatkozom arról, hogy annak megfelelő jogosultsággal

Lejátszás

Online rádió hallgatása
Rádió hallgatása
Hallgatás Media Player-el
Rádió hallgatása

Android-os alkalmazás (Készítette: Benkő Dániel)
Rádiónk a T-home támogatásával a Web-rádió (pdf) alkalmazásával is hallható.


Koktél - Érdekes témák érdekes emberek
34
hallgató

Könnyen érthető cikk a koronavírusról 15 – 2020. április 8.

- 2020. április 9. 6:49 - 566 megtekintés

Az ÉFOÉSZ. összeállítása

A koronavírus egy vírusfajta,
ami betegséget okoz.
A betegség,
amit a koronavírus okoz,
hasonlít az influenzára
és tüdőgyulladást okozhat.
magyar_adatok_0408Eddig ezt a vírust nem ismertük.
Bővebben a koronavírusról itt olvashatsz:
https://efoesz.hu/egyeb/koronavirus-konnyen-ertheto-tajekoztato/

Jelenleg
Magyarországon
895
koronavírusosemberről tudunk.
Ez várható volt.
Egyre több emberről fog kiderülni,
hogy koronavírusos.
Valószínűleg
terkep0408sokan vannak olyanok is,
akik elkapták a vírust,
de nem tudjuk róluk.
Sajnos több lett az elhunytak száma is:
már 58 ember halt bele a koronavírusba.

Szerencsére
jó hírek is vannak.
Már 94 ember gyógyult meg
a koronavírus fertőzésből.

A legtöbb fertőzés
a fővárosban
idosek_fiatalok_infoBudapesten,
és Pest megyében van.
Minden megyében van
fertőzött ember.

Fontos tudni,
hogy nem csak idősek kaphatják el
a koronavírus fertőzést.
Tudunk gyerekekről,
fiatalokról is,
akik elkapták már
a koronavírus fertőzést.
Az egészséges fiatal emberek
könnyebben viselik
a betegséget.
Enyhébbek a tüneteik,
hamarabb gyógyulnak meg.
A koronavírus járványt
akárki elkaphatja.
Ezért fontos,
hogy
aki teheti
maradjon otthon.

Nem csak az egészségügynek
nehéz ez az időszak.
Nagyon megviseli a gazdaságot is.
Sok cég nehéz helyzetbe került.
gazdasag_infoEnnek több oka van:

– Vannak munkák,
amiket nem lehet otthonról csinálni.
Ilyen például a szerelő,
vagy az eladó.
– Mivel minden boltnak,
ami nem: élelmiszerbolt,
drogéria,
vagy gyógyszertár
be kell zárnia
délután 3 órakor.
Így kevesebb pénzt
keresnek egy nap.
– Az emberek
ebben a nehéz helyzetben
olyan dolgokra költenek,
ami tényleg fontos.
Például:
élelmiszerre,
gyógyszerre,
tisztítószerekre.
Ezért nehéz helyzetbe kerültek azok,
akik olyan termékeket
vagy szolgáltatásokat árulnak,
ami nem fontos
a mindennapokban.
Ilyen lehet például
fodrasza fodrász,
az ékszerész,
könyvárus.

Ezt a nehéz helyzetet
több módon kezelik a cégek:
Van olyan cég,
ahol az emberek
most kevesebb fizetést kapnak.

Van olyan cég,
ahol az emberek nem kapnak fizetést.
kevesebb_penzVan olyan cég is
ahol sok embert
el kellett küldeni
a munkahelyéről.
Azokat az embereket,
akiknek nincs munkája,
nincs_penzmunkanélkülinek nevezzük.

Ők azért nem tudnak
új munkát keresni,
mert jelenleg
nincs_munkanem tudnak a munkaadók
új embereket felvenni.

Ma hajnalban hivatalosan is
feloldották a vesztegzárat
a Kínában található
Vuhanban,
ahonnan
a koronavírus járvány elindult.

kína_v2A vesztegzár azt jelenti,
hogy a városba nem jöhet be senki
és onnan nem mehet ki senki.
Erre azért volt szükség,
hogy megállítsák
a koronavírus terjedését.
A város lakói sem mehettek el
otthonaikból.
Aki ki akart menni az utcára,
annak engedélyre volt szüksége.
Most a városba
be lehet utazni,
kinai_noés onnan ki is lehet menni.
Az emberek kimehetnek az utcára.
Az iskolák
és a gyárak
továbbra is zárva maradnak.

Magyarországon jelenleg
kijárási korlátozás van.
Maradj otthon!
Csak akkor menj ki a lakásból,
joido_maradj_otthonha nagyon fontos dolgod van!
Kilenc és dél közt csak akkor menj ügyeket intézni,
ha elmúltál 65 éves!

Mit tegyek,
hogy ne kapjam el
a koronavírust
és ne fertőzzek meg másokat?

Az első és legfontosabb,
maradj otthonhogy maradj otthon!
Akkor is megfertőzhetsz másokat
amikor nincsenek tüneteid!
Gyakran moss kezet!
Fertőtlenítsd a kezed!
Ne adj puszit!
Ne ölelj meg másokat!
Ha betegnek érzed magad,
ne menj orvoshoz!
Inkább telefonálj a segítődnek
vagy a háziorvosodnak.
Így megállíthatjuk
a vírus terjedését.
Friss hírekért,
információért
figyeld a híreket,
és a kormány oldalát,
www.koronavirus.gov.hu-t.

A rádiót önkéntes formában, nonprofit módon üzemeltetjük. Azonban a működtetés költségeit már nem tudjuk kitermelni saját pénzből (szerverek üzemeltetése, karbantartása). Amennyiben lehetősége van, kérjük támogassa a Hobby Rádió éves 120000 Ft-os működési díját!
Net-média Alapítvány (Magnet Bank): 16200113-18516177-00000000
Utalás közleménye: támogatás
Köszönjük, ha nekünk adja adója 1 %-át!
Adószám: 18129982-1-41

Reklám

MVGYOSZ. székházának felújítása

Online rádió

Erikkancs - a digitális újságos

Alko-soft

Keresés az oldalon

Facebook oldalunk

Mai műsor

  • 6:00: Jóreggelt! - reggeli információs műsor két órában.
  • 8:00: Fülpiszka - Lőrincz Attila zenei műsora - kizárólag értékes magyar előadókkal, hiszen a tisztánhallás mindenkinek jár!
  • 9:00: - film és zene (filmajánló műsor)
    Hallottál egy filmről, de nem tudod eldönteni, hogy megéri-e megnézni? Tetszik egy film betétdala, de a filmet nem ismered? Akkor jó helyen jársz! Egy órában bemutatunk egy filmet és az abban hallható zenéket. Movie and Music - szombaton 17 órától a Hobby Rádióban.
  • 10:00: Tízórai - Godó Gyurival
  • 12:00: Déli hírösszefoglaló -
  • 13:00: Délután - Benne: interjúk, riportok, tudósítások kulturális, szociális és közéleti eseményekről.
  • 14:00: Zamat - finom falatok a konyhában (két órán keresztül)
  • 16:00: Retikül - női magazin sok csajos hírrel és kevés focival
  • 17:00: Nagy generáció - Mindenki, aki a 70-es és 80-as években formálta a zenei világot (retró műsor a legnagyobbakkal)
  • 18:00: Esti hírösszefoglaló - Benne: a nap idézete, névnap köszöntő, évforduló naptár, sport.
  • 19:00: Vers, esti mese, kabaré, a nap érdekessége (riport, interjú, tudósítás), esti ka -
  • 20:00: Fülpiszka - Lőrincz Attila zenei műsora - kizárólag értékes magyar előadókkal, hiszen a tisztánhallás mindenkinek jár!
  • 21:00: - film és zene (filmajánló műsor)
    Hallottál egy filmről, de nem tudod eldönteni, hogy megéri-e megnézni? Tetszik egy film betétdala, de a filmet nem ismered? Akkor jó helyen jársz! Egy órában bemutatunk egy filmet és az abban hallható zenéket. Movie and Music - szombaton 17 órától a Hobby Rádióban.
  • 22:00: Coctail - Érdekes témák, érdekes emberek - magazin műsor - két órán keresztül

Bejelentkezés

Regisztráció| Elfelejtette jelszavát?

Mai napi információk

Ma 2022. június 29. szerda, Péter, Pál napja van.
Az év 26. hete és 180. napja.
Holnap Pál napja lesz.

1873. Deák Ferenc utolsó parlamenti beszéde az egyház és az állam közti jogviszonyról. Szívbaja mindinkább súlyosbodván, nem volt többé képes a törvényhozás termében felszólalni, később már az üléseket sem látogatta. Halála e beszéd után 2 év 7 hónap múlva következett be.


1964. Megindul a menetrendszerű autóbusz-forgalom Magyarország és Csehszlovákia között.


Arany János: A fülemile

"...Péter és Pál /tudjuk/ nyárban
Összeférnek a naptárban,
Könnyű nekik ott szerényen
megárulni egy gyékényen;
Hanem a mi Péter-Pálunk
Háza körül mást találunk:
Zenebonát, örök patvart,
Majd felfordítják az udvart;
Rossz szomszédság: török átok,
S ők nemigen jó barátok..."

BKK Információk

Hírlevél

Add meg az E-mail címed, majd kattints a feliratkozás vagy leiratkozás gombra.


hét szorozva kilenc = (Írja be számmal a művelet eredményét!)


Feliratkoztak: 311
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com